بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی


بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

مشهد-ایرنا- دیدار استاندار خراسان رضوی با مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت کسب مدال طلای رشته تیراندازی توسط جواد فروغی پرستار مدافع سلامت و برگزاری همایش بانوان ولایی در تالار قدس حرم امام رضا(ع) عناوین اخبار کوتاه روز یکشنبه خراسان رضوی است.

مشهد- استاندار خراسان رضوی در نشستی با مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور دیدار و گفت‌ و گو کرد. به گزارش روز یکشنبه استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان با آیت‌ الله علیرضا اعرافی، عضو شورای نگهبان، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌ وگو کرد و گزارشی از اقدامات انجام شده پیرامون حوزه محرومیت زدایی، ساماندهی حاشیه شهر مشهد، ساماندهی معتادان متجاهر، طرح ویژه تفصیلی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی، سفرهای شهرستانی، اقدامات عمرانی و اقتصادی ارائه کرد.

مشهد- رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پیامی افتخار آفرینی جواد فروغی، پرستار قهرمان تیراندازی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو و کسب مدال طلا در رشته تپانچه را به تمامی مردم ایران اسلامی به ویژه پرستاران و مدافعان سلامت تبریک گفت.به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر سید محمد حسین بحرینی در پیام خود نوشت: در این روزهای نفسگیر که پرستاران و مدافعان سلامت در جای جای میهن اسلامی، خستگی‌ناپذیر و متعهدانه در میدان خدمت به مردم و نجات جان بیماران در حال تلاش و مجاهدت شبانه روزی هستند، قهرمانی آقای جواد فروغی در مسابقات تیراندازی المپیک توکیو قوت قلبی برای تمامی همسنگرانش در جبهه مبارزه با کرونا شد.

مشهد- همایش بانوان ولایی با حضور جمعی از بانوان فعال فرهنگی و طلبه ایرانی و غیرایرانی ساکن مشهد و با همکاری مدیریت زائران غیر ایرانی حرم مطهر امام رضا (ع)، نمایندگی جامعه المصطفی در خراسان و حوزه علمیه خراسان در تالار قدس حرم رضوی برگزار شد. معاون فرهنگی و اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر یکشنبه در این همایش گفت: آزادی مورد نظر غربیها بنیاد خانواده را متزلزل کرده است. میزان قتل فرزندان در خانواده های غربی کم نیست و فرزندان بسیاری هم هستند که پدرشان نامشخص است.فرشته روح افزا افزود: دنیا نیازمند طهارت حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) است و ما باید زندگی این معصومین را به مردم دنیا معرفی کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟