نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر+ جدول لیگ| پرسپولیس به دنبال گلات، سپاهان به دنبال پرسپولیس


نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر+ جدول لیگ| پرسپولیس به دنبال گلات، سپاهان به دنبال پرسپولیس

هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر امشب با برگزاری هشت دیدار برگزار شد و پرسپولیس و سپاهان با برد در مقابل رقبا، کار قهرمانی را به هفته آخر کشاندند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس امشب با برگزاری ۸ دیدار برگزار شد و در نهایت تکلیف قهرمانی در لیگ بیستم، به روز آخر کشیده‌شد.

پرسپولیس در حساس‌ترین بازی هفته، در آزادی موفق شد با ۳ گل تراکتور را شکست دهد تا تک گل پیمان بابایی برای شاگردان فیروز کریمی سودی نداشته باشد.

سپاهان با گل‌های امید نورافکن و رضا میرزایی موفق شد با ۲ گل ذوب آهن را شکست دهد تا یک اصفهانی به دنبال قهرمانی برود و نماینده دیگر اصفهان برای بقا چشم انتظار هفته اخر لیگ باشد. شاگردان مجتبی حسینی با توجه به پیروزی سایپا مقابل المینیوم کار سختی برای بقا در لیگ خواهندداشت.

در آن سو سپاهان با این پیروزی به هفته آخر چشم دوخته و امیدوار است پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس از پرسپولیس امتیاز بگیرد و شاگردان نویدکیا هم در آزادی با نتیجه‌ای قاطع استقلال را شکست دهند.

استقلال موفق شد نساجی را در قائمشهر با نتیجه ۳ بر ۱ شکست دهد. فولاد دربی خوزستان را با نتیجه ۲ بر ۰ به سود خود مقابل صنعت نفت به پایان برد.

سایپا با تک گل رضا علیاری مقابل آلمینیوم پیروز شد تا شانسش را برای بقا افزایش دهد. پدیده در رفسنجان مقابل تیم مس با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد. مجید نصیری و مهرداد آوخ برای مس و رحمان جعفری برای پدیده گلزنی کردند.

پیکان مقابل تیم از هم پاشیده و سقوط کرده ماشین سازی با نتیجه پرگل ۵ بر ۰ پیروز شد.

جدال محمود فکری و امیر قلعه نویی را ژنرال سابق آبی‌ها به سود خود به پایان رساند. گل گهر موفق شد در مسجدسلیمان با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شود.

جدول لیگ برتر تا پایان هفته بیست و نهم

نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر+ جدول لیگ| پرسپولیس به دنبال گلات، سپاهان به دنبال پرسپولیس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟