نتایج هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران


نتایج هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با برگزاری 3 دیدار پیگیری شد.


نتایج هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با برگزاری ۳ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی با برگزاری ۳ دیدار پرگل پیگیری شد. دیدار‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی ۲۰ گل و ۵ پنالتی را به همراه داشت.

شاهین خزر رودسر ۳ - پاس گناوه ۲

در اولین دیدار بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی شاهینی‌ها توانستند تیم فوتبال ساحلی پاس گناوه را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهند. تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر با کسب این ۳ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار گرفت، اما در آن سوی میدان پاسی‌ها با این باخت در رده پنجم جدول گروه یک لیگ برتر فوتبال ساحلی قرار گرفتند.

شهرداری بندرعباس ۷ - ایفا اردکان ۷ (ضربات پنالتی : ۲ - ۳)

در دومین بازی هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی تیم‌های شهرداری بندرعباس و ایفا اردکان به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار با نتیجه ۷ - ۷ مساوی شد، اما در ضربات پنالتی تیم فوتبال ساحلی ایفا اردکان توانست با نتیجه ۳ بر ۲ تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس را شکست دهد. تیم ایفا اردکان با این برد ۴ امتیازی شد و در رده دوم جدول گروه ۲ لیگ برتر فوتبال ساحلی قرار گرفت، اما تیم شهرداری بندرعباس با این باخت با یک امتیاز در رده چهارم جدول گروه ۲ لیگ برتر فوتبال ساحلی قرار گرفت.

فرش حداد اصفهان یک - سپاهان شهرداری سمنان صفر

در سومین دیدار لیگ برتر فوتبال ساحلی تیم‌های فرش حداد اصفهان و سپاهان شهرداری سمنان به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم فرش حداد اصفهان به اتمام رسید. تیم فرش حداد اصفهان با این برد ۶ امتیازی شد و در رده دوم جدول گروه یک لیگ برتر فوتبال ساحلی قرار گرفت، اما سپاهانی‌ها با این باخت در رده چهارم جدول گروه یک لیگ قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید

برنامه مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی روسیه ۲۰۲۱

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟