اگر قهرمان نشویم تقصیر خودمان است ؛ ستاره پرسپولیسی سپاهان مدعی شد


اگر قهرمان نشویم تقصیر خودمان است ؛ ستاره پرسپولیسی سپاهان مدعی شد

محمدرضا خلعتبری ، بازیکن تیم سپاهان گفت : اگر قهرمان نشویم تقصیر خودمان است چون در دیدار با تیم هایی چون سایپا و نفت مسجدسلیمان امتیاز از دست دادیم. نوشته اگر قهرمان نشویم تقصیر خودمان است ؛ ستاره پرسپولیسی سپاهان مدعی شد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اگر قهرمان نشویم تقصیر خودمان است ؛ ستاره پرسپولیسی سپاهان مدعی شد

محمدرضا خلعتبری : اگر قهرمان نشویم تقصیر خودمان خواهد بود
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۶:۰۰
اگر قهرمان نشویم تقصیر خودمان است ؛ ستاره پرسپولیسی سپاهان مدعی شد

محمدرضا خلعتبری ، بازیکن تیم سپاهان گفت : اگر قهرمان نشویم تقصیر خودمان است چون در دیدار با تیم هایی چون سایپا و نفت مسجدسلیمان امتیاز از دست دادیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدرضا خلعتبری پس از برد سپاهان در دربی اصفهان اظهار داشت:

می دانستیم بازی خیلی سختی داریم. متاسفانه شرایط ذوب‌آهن خوب نیست و این تیم ریشه دار نباید اینجای جدول باشد. اوایل فصل از داوری ضربه خوردند و مقداری هم بدشانس هستند. حق این تیم با داشتن مجتبی حسینی، حداقل حضور بین ۸ تیم بالای جدول است.

وی افزود:

شرایط ما هم در جدول طوری بود که به سه امتیاز این بازی برای امیدواری به قهرمانی احتیاج داشتیم. ذوب‌آهن در نیمه اول فوق‌العاده کار کرد و از ما بهتر بود. چند موقعیت هم داشت که تبدیل به گل نشد. توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و بازی را ببریم و سه امتیاز را بگیریم. مطمئنم ذوب آهن صددرصد هفته آخر را می‌برد و در لیگ می‌ماند.

مهاجم سپاهان در مورد رقابت نزدیک این با پرسپولیس برای قهرمانی گفت:

متاسفانه خودمان در دو سه بازی امتیازات خیلی بدی را از دست دادیم. با ماشین سازی در تبریز و با نفت مسجدسلیمان و سایپا در اینجا، اگر قهرمان نشویم مقصرش خودمان هستیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم. محرم نویدکیا در فصل اول سرمربیگری سپاهان فوق‌العاده کار کرد. بازیکنان هم تلاش کردند. سه امتیاز دیگر می‌خواهیم که به ۶۵ امتیاز مدنظرمان برسیم. مطمئنا در بازی آخر تلاش می‌کنیم به سه امتیاز برسیم.

وی افزود:

باید ببینیم روز آخر چه اتفاقی می‌افتد. اگر قهرمان نشویم هم چیزی از ارزش‌های تیم کم نمی شود. فصل خیلی خوبی در کنار هم داشتیم و لذت بردیم. در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. سابقه اینطور قهرمانی را با سپاهان داریم. سایپا را بردیم، نفت تهران و تراکتور مساوی کردند و ما قهرمان شدیم. ان‌شاالله این اتفاق دوباره تکرار شود. کار سختی است ولی زیبایی‌های فوتبال به همین غیر قابل پیش بینی بودن است.

محمدرضا خلعتبری در مورد اینکه آیا سال آینده در سپاهان خواهد بود، گفت:

طبق صحبت‌هایی که با نویدکیا و ساکت انجام دادیم اگر خدا بخواهد یک فصل دیگر قراردادم را تمدید می‌کنم. در پایان فصل تصمیم می‌گیرم که خداحافظی کنم یا ادامه بدهم. ولی فکر کنم فصل بعد، فصل آخرم باشد و ان‌شاالله بتوانم فوتبالم را در سپاهان تمام کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت