این فیلم دل ها را تکان می دهد / ضجه های عروس قبل از جشن ازدواج


این فیلم دل ها را تکان می دهد / ضجه های عروس قبل از جشن ازدواج

رکنا:عروس خانم منتظر شب ازدواج بود با کلی امید و شادی اما باور نداشت تلخ ترین اتفاق برایش رخ دهد.

نوجوان 14 ساله شب قبل از مراسم عروسی خواهرش دچار حادثه شد و خانواده اش به اهدای عضو رضایت دادند. با رضایت اولیای دم پسرنوجوان، اهدای عضو انجام شد.این اهدای عضو باعث جان چند بیمار نیازمند از مرگ نجات پیدا کند.این اهدای عضو در بیمارستان سینای تهران انجام گرفت. آخرین فیلم از لحظه دیدار خانواده پسرنوجوان بااو قبل از اهدا عضو قلب هر بیننده ای را به درد می آورد.

به گزارش رکنا، دو روز مانده بود به عروسی دختر خانواده سلطانی. همه شاد بودند و قند توی دلشان آب شد. عروس و داماد با خوشحالی نام مهمان ها را روی کارت عروسی می نوشتند. آقای ... به همراه خانواده.

تنها دختر و بزرگترین فرزند خانواده سلطانی قرار بود به خانه بخت برود، شاید در میان همه حاضران امیرحسین 14 ساله بیشترخوشحال بود. برادر عروس بود و کلی کار برای انجام دادن داشت. مسئولیت پخش کردن کارت های عروسی را به عهده امیرحسین گذاشته بودند.

قبل از حادثه خونین

این کارت عروسی برای فلانی ، این هم برای آقای فلانی، این هم برای خاله و خانواده اش. امیرحسین نگاهی به کارت ها انداخت.در ذهنش آدرس ها را کنار هم چید. سوار موتورسیکلت شد، هندل زد و به راه افتاد. کارت دعوت را باید به دست خاله اش می رساند. اما هنوز به نزدیکی خانه خاله نرسیده بود که ناگهان خودروی پژویی از پشت سر به موتورسیکلت امیرحسین برخورد کرد و آن اتفاق هولناک رخ داد.

بعد از حادثه خونین

ماجرای تصادف به پلیس و اورژانس اطلاع داده شد. امیرحسین که به شدت آسیب دیده بود با آمبولانس به بیمارستان محلی و از آنجا با هلیکوپتر به بیمارستان موسوی زنجان منتقل شد.

رامین سلطانی پدر امیرحسین که رخت سیاه عزای پسرش را به تن دارد اینطور می گوید: مشغول انجام کارهای عروسی دخترم بودم که یکی از اهالی روستایمان تماس گرفت و گفت امیرحسین تصادف کرده.

وی ادامه داد: بلافاصله از روستا به زنجان رفتیم و خودمان را به بیمارستان رساندیم. پزشکان معتقد بودند وضعیت پسرم بحرانی است و ضربه شدیدی به سرش وارد شده است. فقط باید دعا می کردیم. تا چند ساعت پیش به فکر راهی کردن دخترم به خانه بخت بودم و احساس می کردم خوشبخت ترین پدر دنیام اما حالا جگرگوشه ام روی تخت بیمارستان افتاده بود.

مرگ مغزی امیرحسین اعلام شد

سه روز از ماجرای تصادف امیرحسین می گذشت که پزشکان با همه تلاشی که برای بهبودی وضعیت او انجام دادند مرگ مغزی اش را اعلام کردند.

پدر امیرحسین می گوید: وقتی خبر از مرگ مغزی پسرم به ما رسید شوکه شدم. امیدوار بودم که پسرم دباره سرپا شود اما خدا سرنوشت دیگری را برای او رقم زده بود. دیگر راهی نداشتیم جزء خداحافظی. وقتی پزشکان گفتند می توانیم رضایت دهیم تا اعضای بدن امیرحسین به چندبیمار نیازمند اهدا شود برای اینکه یادوخاطره فرزندش برای همیشه زنده بماند رضایت دادم .حالا از اینکه چند بیمار نیازمند با دریافت اعضای بدن پسرم جان دوباره ای ادامه زندگی پیدا کردند خیلی خوشحالم و احساس آرامش دارم.

نجات جان سه بیمار

دکتر ساناز دهقانی رئیس واحدفراهم آوری اعضای پیوندی بیمارستان سینای تهران در این باره گفت:

با اعلام رضایت خانواده، بیمار مرگ مغزی به بیمارستان سینا منتقل شد و با تلاش کادر پزشکی بیمارستان کلیه ها و کبد بیمار مرگ مغزی به سه بیمار نیازمند جان دوباره ای بخشید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 30.16M | مدت زمان ویدیو: 00:04:06

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق