رقابت شانه به شانه در صدر جدول ؛ مهندس لیگ بیستم کدام بازیکن است؟


رقابت شانه به شانه در صدر جدول ؛ مهندس لیگ بیستم کدام بازیکن است؟

لیگ بیستم به ایستگاه پایانی رسید و برخلاف جدول گلزنان، در صدر جدول بهترین پاسورها، سروش و رفیعی و احمد زنده روح رقابت تنگاتنگی با هم دارند. نوشته رقابت شانه به شانه در صدر جدول ؛ مهندس لیگ بیستم کدام بازیکن است؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

رقابت شانه به شانه در صدر جدول ؛ مهندس لیگ بیستم کدام بازیکن است؟

رقابت نفسگیر احمد زنده روح و سروش رفیعی برای کسب عنوان بهترین پاسور لیگ برتر با 8 پاس گل
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰
رقابت شانه به شانه در صدر جدول ؛ مهندس لیگ بیستم کدام بازیکن است؟

لیگ بیستم به ایستگاه پایانی رسید و برخلاف جدول گلزنان، در صدر جدول بهترین پاسورها، سروش و رفیعی و احمد زنده روح رقابت تنگاتنگی با هم دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، هافبک میانی تیم‌های گل‌گهر و سپاهان رقابت تنگاتنگی برای رسیدن به عنوان برترین پاسور لیگ بیستم دارند.

هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی به پایان رسید که در ۸ مسابقه همزمان، ۸ تیم برنده از میدان مسابقه خارج شدند و با این وصف تعیین‌تکلیف قهرمان و دومین تیم سقوط کننده به هفته پایانی کشیده شد؛ اما جز این مسئله، در موضوع دستاوردهای انفرادی هم برای بازیکنان، رقابت برای عنوان برترین پاسور لیگ ادامه دارد و سرنوشت در هفته پایانی مشخص می‌شود.

هر چند در جدول گلزنان آقای گلی شهباززاده قطعی شده اما در جدول برترین پاسورها، احمدرضا زنده‌روح و سروش رفیعی پایاپای هم پیش‌روی می‌کنند و می‌خواهند سرانجام این دستاورد ویژه را در پایان لیگ بیستم به نام خود ثبت کنند.

زنده‌روح در مسابقه یکشنبه‌شب تیمش مقابل نفت در مسجدسلیمان، گل اول تیمش را برای سعید صادقی ساخت تا تعداد پاس گل‌های خود را به عدد ۸ برساند؛ حدود یک ساعت پس از این درخشش زنده‌روح در ترکیب گل‌گهر، سروش رفیعی به ترکیب سپاهان اضافه شد و به عنوان بازیکن تعویضی به دنبال درخشیدن مقابل ذوب‌آهن و رسیدن به رکورد هافبک گل‌گهر بود.

رقابت شانه به شانه در صدر جدول ؛ مهندس لیگ بیستم کدام بازیکن است؟

اتفاقی که در اوقات تلف شده جدال سپاهان-ذوب‌آهن برای سروش رفیعی رخ داد و او در دقیقه ۹۰+۶ با یک پاس عالی برای رضا میرزایی، وینگر سپاهان را در موقعیت گلزنی قرار داد و این‌گونه گل دوم سپاهان را ساخت تا او هم به تعداد ۸ پاس‌گل برسد و رقابت در هفته پایانی میان این دو بازیکن، جذاب و مهیج پیگیری شود.

جالب آن‌که امید عالیشاه هافبک پرسپولیس هم جزو پاسورهای برتر لیگ بیستم به حساب می‌آید، به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و گل سوم تیمش را ساخت تا تعداد پاس‌گل‌هایش را به عدد ۶ برساند و در جدول برترین پاسورها، در کنار مهدی قایدی از استقلال با ۶ پاس‌گل قرار گیرد.

این دو بازیکن برای کسب عنوان برترین پاسور لیگ بیستم کار دشواری در هفته پایانی دارند و باید دید سرانجام این رقابت نفسگیر، عنوان برترین پاسور مشترک مطرح می‌شود یا یک بازیکن می‌تواند حساب خود را از دیگران جدا کند و عنوان برترین را به تنهایی از آن خود کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام