حدود 176 میلیارد ریال اعتبار به جوین خراسان رضوی اختصاص یافت


حدود 176 میلیارد ریال اعتبار به جوین خراسان رضوی اختصاص یافت

سبزوار- ایرنا- فرماندار جوین گفت: 175 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار تملک دارایی و استفاده متوازن از منابع کشور، امسال به این شهرستان غربی خراسان رضوی اختصاص یافته است.

حسین جمشیدی روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبارات در قالب ۲۰ فصل، ۵۲ برنامه و ۸۲ طرح در شهرستان جوین هزینه می‌شود.

وی اضافه کرد: بیشترین اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و طرح توازن منطقه‌ای شهرستان جوین در بخش‌های جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، توسعه روستایی و عشایری هزینه خواهد شد.

فرماندار جوین همچنین با اشاره به پیگیری مصوبات سفر 2 ماه گذشته استاندار خراسان رضوی به این شهرستان گفت: این سفر ۳۷ مصوبه در حوزه‌های مختلف عمرانی، صنعتی، خدماتی و بخش کشاورزی برای این شهرستان به همراه داشت.

جمشیدی افزود: عمده این مصوبات در بخش‌های راه و شهرسازی، بهداشت و درمان و توسعه فضای بیمارستان حضرت قمر بنی هاشم (ع) و تکمیل مجتمع فرهنگی اجرای طرح‌های شهرداری‌ها، آزادسازی حریم رودخانه‌ها و مرمت و لایروبی قنوات بوده است.

شهرستان جوین با بهره مندی از کارخانه پارس فولاد، شرکت ماشین‌های الکتریکی و کارخانه اسید سیتریک یکی از قطب‌های صنعتی خراسان رضوی به شمار می‌رود.

شهرستان جوین در ۳۲۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها