یحیی آماده تاریخ سازی ؛ سرمربی سرخپوشان جا پای بزرگان پرسپولیس می گذارد


یحیی آماده تاریخ سازی ؛ سرمربی سرخپوشان جا پای بزرگان پرسپولیس می گذارد

یحیی گل محمدی فاصله اندکی با قهرمان کردن پرسپولیس در لیگ بیستم دارد. شرایط وی با شرایط برانکو و قطبی بسیار مشابه است. نوشته یحیی آماده تاریخ سازی ؛ سرمربی سرخپوشان جا پای بزرگان پرسپولیس می گذارد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

یحیی آماده تاریخ سازی ؛ سرمربی سرخپوشان جا پای بزرگان پرسپولیس می گذارد

شرایط مشابه یحیی گل محمدی با قطبی و برانکو در پرسپولیس برای قهرمانی در هفته پایانی لیگ برتر
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰
یحیی آماده تاریخ سازی ؛ سرمربی سرخپوشان جا پای بزرگان پرسپولیس می گذارد

یحیی گل محمدی فاصله اندکی با قهرمان کردن پرسپولیس در لیگ بیستم دارد. شرایط وی با شرایط برانکو و قطبی بسیار مشابه است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تکلیف قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در دوره بیستم به هفته آخر کشیده شد.

شاگردان یحیی گل محمدی در هفته آخر با یک مساوی پنجمین قهرمانی متوالی خود را جشن خواهند گرفت ، مگر اینکه در ورزشگاه آزادی نتیجه ای عجیب رقم بخورد و سپاهان تفاضل گل خود با پرسپولیس را جبران کند و شاگردان فرهاد مجیدی را با اختلاف ۳ گل شکست دهد.

پرسپولیس در حالی که امشب با ۳ گل توانست شاگردان فیروز کریمی را در ورزشگاه آزادی شکست دهد تا یک گام به قهرمانی در لیگ بیستم نزدیک شود با توجه به برد سپاهان مقابل ذوب آهن کورس قهرمانی تا هفته آخر ادامه پیدا خواهد کرد تا همچنان شاهد رقابت نفس گیر قرمزهای پایتخت و طلایی پوشان اصفهان باشیم.

در جنگ قهرمانی هفته آخر پرسپولیس که در تهران به مصاف پیکان می رود، با یک پیروزی جشن قهرمانی می گیرد البته یک مساوی هم می تواند تضمین کننده قهرمانی پرسپولیس باشد، چرا که سپاهان با استقلال بازی دارد و بعید است در این بازی بتواند تفاضل گل عقب افتاده اش را جبران کند. مساوی پرسپولیس مقابل پیکان این تیم را به امتیاز ۶۵ می رساند و از آن جایی که تفاضل گل این تیم ۳۱ مثبت است و تفاضل گل سپاهان ۲۸، روز آخر سپاهان باید با اختلاف ۳ گل استقلال را در ورزشگاه آزادی ببرد تا در صورت مساوی پرسپولیس و پیکان قهرمان لیگ برتر شود. روی کاغذ شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است.

حالا یحیی در موقعیت افشین قطبی و برانکو ایوانکوویچ قرار گرفته است تا دوباره تکلیف قهرمانی پرسپولیس در هفته آخر مشخص شود.

در لیگ هفتم پرسپولیس با افشین قطبی شرایطی مشابه به امروز داشت و تکلیف قهرمان به هفته آخر و بازی رودررو کشیده شد، قرمزها به دلیل پرونده شکایت یکی از بازیکنان خارجی با کسر ۶ امتیاز مواجه شده بودند در هفته پایانی در ورزشگاه آزادی و با گل دقیقه ۹۶ سپهر حیدری از سد سپاهان آماده عبور کردند و جشن قهرمانی را مقابل ۱۲۰ هزار هوادار حاضر در ورزشگاه آزادی بر پا کردند. قهرمانی پرسپولیس در حالی به وقوع پیوست که سپاهان با یک امتیاز هم می توانست در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی برپا کند.

در لیگ هجدهم و زمانی که برانکو برای آخرین فصل روی نیمکت قرمزها نشسته بود جنگ قهرمانی بین پرسپولیس و سپاهان به هفته آخر کشید، پرسپولیس باید رد هفته پایانی مقابل پارس جنوبی جم و شاگردان مهدی تارتار قرار می گرفت و برای قهرمانی به یک تساوی نیاز داشت اما آنها با تک گل مهاجم کروات خود ماریو بودیمر به قهرمانی رسیدند تا باز هم شاهد ناکامی سپاهان در هفته آخر و کورس قهرمانی با پرسپولیس باشیم.

در صورتی که یحیی بتواند در هفته آخر یک امتیاز از پیکان بگیرد و یا بدون توجه به نتیجه ای که در ورزشگاه آزادی رخ می دهد پیکان را در شهر قدس شکست دهد می تواند مانند افشین قطبی و برانکو در هفته آخر جشن قهرمانی برپا کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا