قیمت سیمان 5 برابر شده است


قیمت سیمان 5 برابر شده است

نماینده فلاورجان با تاکید بر اینکه مردم از مجلس انقلابی انتظار حل مشکلات اساسی را دارند گفت که اکنون قیمت سیمان 5 برابر شده است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) و در جریان بررسی طرح الزام دستگاه‌های اجرائی جهت پاسخگوئی به تذکرات کتبی و شفاهی نمایندگان در اخطاری گفت: کشور با مشکلات جدی روبرو است، خوزستان یک طرف و اصفهان و سیستان و بلوچستان هم طرف دیگر و در چنین شرایطی مجلس مشغول بررسی این طرح است.

وی با بیان اینکه موافق این طرح است، در عین حال گفت: مردم از مجلس انقلابی انتظار بررسی و حل مشکلات اساسی را دارند؛ این روزها با ۵ برابر شدن قیمت سیمان مواجهیم که دلیل آن را قطعی برق عنوان می کنند، اما تکلیف آن بدبختی که مشغول ساخت یک آلونک برای خود است، چه می شود؟

این نماینده مجلس با اشاره به افزایش قیمت فولاد گفت: از جوانان می خواهیم که خانواده تشکیل دهند، اما فکری برای مسکن آن ها نمی کنیم، دولت تدبیر و امید که خانه ای نساخت حالا هم که مردم می خواهند خانه بسازند آن ها با چنین مشکلاتی مواجه می شوند.

موسوی لارگانی از هیات رییسه مجلس خواست که دستور کارهای مجلس را بر اساس اهمیت آن در دستور قرار دهد تا انتظارات مردم از مجلس انقلابی برطرف شود.

وی گفت: مجلس باید بازوی توانمند دولت باشد و طرح ها و لوایحی را در دستور کار قرار داده تا مشکلات مردم برطرف شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری تلخ از انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه!