اساس شکل‌گیری جهاددانشگاهی بر پایه نیازهای کشور است


اساس شکل‌گیری جهاددانشگاهی بر پایه نیازهای کشور است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: اساس شکل‌گیری جهاددانشگاهی بر پایه نیازهای کشور است.

حجت‌الاسلام مختار کرمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همواره برنامه‌ریزی بر اساس اعتقادات و مکتب، نتایج بهتری را برای ما رقم زده است. جهاد یک نام مقدس، پرافتخار و پرنفود بوده و جهاددانشگاهی این رویکرد را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه هر کجا نیروهای مومن و انقلابی ورود کرده‌اند همان نقطه، نقطه قوت کار شده است و نتایج درخشان و افتخارآمیز را به دست آورده‌ایم، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره کارگزاران نظام را به مدیریت جهادی توصیه کرده‌اند؛ چرا با این نگاه می‌توان به قله‌های فتح رسید و ما در طول تاریخ انقلاب بارها از موضوع بهره بردیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: جهادی عمل کردن به معنی هرج و مرج خلاف مقررات عمل کردن نیست، اتفاقاً جهادی عمل کردن یعنی برنامه‌ریزی دقیق داشتن و درست تصمیم گرفتن و البته با تلاش و کوشش شبانه‌روزی و اخلاص عمل کردن نتایج شگفت‌انگیزی به‌بار می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه هر نهاد و موسسه‌ای قطعاً بر اساس نیازمندی‌های کشور تاسیس می‌شود و جهاددانشگاهی هم در همین راستا ایجاد شده است، ابراز کرد: بنده چند بار با همکاران و دوستان جهاددانشگاهی ملاقات داشتم و از نزدیک گزارش و اقدامات آن‌ها را دیدم. بر اساس بازدیدی که از این مرکز داشتم، کارهای ارزشمندی انجام گرفته بود و این نهاد ظرفیت خیلی خوبی برای ادارات استان دارد.

کرمی تاکید کرد: همکاران این نهاد باید بیشتر ظرفیت‌های آن را هم برای مردم و هم برای مدیران تبیین کنند. مسئله تسهیل‌گری و مطالعه طرح‌ها وهم‌افزایی ادارات با جهاددانشگاهی، فرصت مناسبی است که بتوانند به نتایج مطلوب برسند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج