شب طنز خوش مِزه در اصفهان برگزار می‌شود/گروه چمچمالان


شب طنز خوش مِزه در اصفهان برگزار می‌شود/گروه چمچمالان

اولین شب طنز حضوری با نام خوش مِزه توسط دفتر طنز حوزه هنری اصفهان برگزار می‌شود. به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار گروه... ادامه مطلب نوشته شب طنز خوش مِزه در اصفهان برگزار می‌شود/گروه چمچمالان اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

اولین شب طنز حضوری با نام خوش مِزه توسط دفتر طنز حوزه هنری اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رسول شاکرین طنزپرداز اصفهانی و مدیر دفتر طنز حوزه هنری استان اصفهان با اشاره به رویکرد جدید در برگزاری برنامه‌های شب طنز حوزه هنری گفت: در برنامه خوش مِزه که اولین شب طنز حضوری در سال جدید است با دیدگاهی جدید به اجرای شب طنز خواهیم پرداخت.

او افزود: این برنامه به مناسبت عید غدیر خم در بعدازظهر روز سه شنبه ۵ مردادماه ساعت ۱۸ الی ۲۰، در فضای باز عمارت سعدی واقع در خیابان استانداری، گذر سعدی، عمارت تاریخی سعدی برگزار می‌شود.

نگاه متحولانه‌

مدیر دفتر طنز حوزه هنری استان اصفهان با اشاره به نگاه متحولانه‌ای که در شب‌های طنز حوزه هنری دنبال خواهد شد ابراز داشت: در این برنامه آیتم‌های متنوع و متفاوتی داریم از جمله اجرای برنامه روحوضی، استندآپ کمدی، اجرای موسیقی طنز، خاطره‌گویی طنز دفاع مقدس، شعرخوانی و خوانش نثر طنز و… که امیدواریم مورد توجه علاقه‌مندان قرار گیرد.

شاکرین مطرح کرد: اولین شب طنز «خوش ِمزه» با تکیه بر لهجه‌های اصفهانی، شهرضایی، زرین شهری و دیگر شهر‌های اطراف اصفهان با موضوع ازدواج و مسائل اصفهان از جمله زاینده رود برگزار می‌شود.

استندآپ‌های کوچک

او تاکید کرد: محمد حسن دست پاک مجری این برنامه خواهد بود که با اجرای استندآپ‌های کوچک در طول اجرا برنامه‌ای متفاوت را ارائه خواهد داد، یکی از آیتم‌های متفاوت این برنامه را نسبت به دیگر شب‌های طنز بیان خاطره طنز دفاع مقدس از سیدعلی موسوی یکی از رزمندگان جنگ تحمیلی از شهر درچه است.

مدیر دفتر طنز حوزه هنری استان اصفهان اظهار کرد: در این برنامه سعید آزاد یکی از پیشکسوتان طنز اصفهان به شعر خوانی خواهد پرداخت، علی سلیمیان از زرین شهر، شعری با لهجه زرین شهری می‌خواند، مرضیه کریمی نیز به لهجه اصفهانی شعر خود را خواهد خواند، رسول شاکرین نیز نثر طنز می‌خواند، احمدرضا خاکسار از شهرضا نیز با لهجه شهرضایی به اجرای نمایش طنز و موسیقی طنز می‌پردازند و علاوه بر اجرای موسیقی در اولین شب طنز حضوری در سال جدید، گروه «چمچمالان» به اجرای روحوضی طنز خواهند پرداخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس