واکسن کرونا برای معلمان و کارکنان مدارس خلخال تزریق می‌شود


واکسن کرونا برای معلمان و کارکنان مدارس خلخال تزریق می‌شود

اردبیل _ ایرنا - معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی خلخال گفت: تمام معلمان و کارکنان مدارس این شهرستان در مقابل بیماری کووید 19 واکسینه می‌شوند.

پرویز وکیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: با هماهنگی آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس در مهرماه امسال کارکنان ، معلمان ، نیروهای خدماتی شاغل در مدارس و رانندگان خودروهای سرویس جابجایی دانش‌آموزی واکسن کرونا خواهند زد.

او افزود: طرح واکسیناسیون بیماری کووید ۱۹ ویژه معلمان و کارکنان مدارس خلخال شامل کارکنان شاغل در مدارس هر سه منطقه آموزش و پرورش خلخال ، شاهرود و خورش‌رستم است.

وی گفت: واکسن موردنیاز برای تزریق به بیش از یک هزار نفر از معلمان و کارکنان سه منطقه آموزش و پرورش این شهرستان در دانشکده علوم پزشکی خلخال موجود بوده و از ابتدای هفته آینده تزریق واکسن آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه تزریق واکسن به فرهنگیان و کارکنان شاغل در بخش اداری آموزش و پرورش و خارج از مدارس خلخال هنوز پیش‌بینی نشده است، افزود: بر اساس برنامه زمان‌بندی شده دز دوم واکسن کرونای معلمان و کارکنان مدارس خلخال بلافاصله در مهلت مقرر تزریق و مقدمات کار برای فعالیت افراد شاغل در مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید بصورت حضوری فراهم خواهد شد.

وی از تزریق واکسن کرونا به افراد بالای ۴۸ سال در مراکز درمانی پیش‌بینی شده برای اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در خلخال خبرداد و بیان کرد: متولدین سال ۱۳۴۸ و به پایین می‌توانند با مراجعه به مراکز منتخب تزریق واکسن نسبت به دریافت واکسن بیماری کووید ۱۹ اقدام کنند.

او گفت: تلاش ما بر زیرپوشش بردن افراد بالای ۵۰ سال این شهرستان قبل از ماه محرم امسال با هدف کاهش درصد ابتلا به بیماری کووید ۱۹ و پیشگیری از خیزهای بعدی ویروس کرونا در منطقه متمرکز است.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی