مسابقه کتابخوانی غدیر ویژه اصحاب رسانه قزوین برگزار می‌شود


مسابقه کتابخوانی غدیر ویژه اصحاب رسانه قزوین برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری مسابقه کتابخوانی«آداب و اعمال عید غدیر» همزمان با ایام عید سعید غدیر خبر داد.

سرهنگ محمد کشاورز در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تکلیف امت اسلامی در زمینه‌ هدایت و حکومت، در حادثه‌ غدیر معیّن شده و در حقیقت این حادثه نشانه‌ی عظمت و جامعیت اسلام است .

وی با اشاره به آیه‌ مبارکه‌ سوره‌ مائده «الیوم اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی» تصریح کرد: غدیر روزی‌ است که دشمنان را مأیوس و دوستان را شاد می‌کند چرا که تکلیف قضیه‌ی رهبری جامعه‌ اسلامی و نظام حکومت و امامت در جامعه‌ اسلامی در این روز روشن شده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: به‌مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر و با هدف تبیین و تبلیغ سبک زندگی علوی و نشر معارف امیرالمؤمنین(ع)، مسابقه « آداب و اعمال عید غدیر » ویژه اصحاب رسانه استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس کتابی با عنوان «آداب و اعمال عید غدیر» برای این مسابقه در نظر گرفته شده که نسخه PDF آن در سایت سازمان بسیج رسانه استان قزوین به آدرس(http://basijmedia.ir/) و همچنین شبکه های اجتماعی بارگذاری شده است.

کشاورز در پایان ضمن دعوت اصحاب رسانه به شرکت در این مسابقه گفت: علاقه مندان می‌توانند تا هفتم مرداد سال‌جاری مشخصات خود و شماره گزینه‌های صحیح را به صورت یک عدد پنج رقمی از چپ به راست به شماره واتساپ ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ ارسال کنند؛ لازم به ذکر است به برگزیدگان به قید قرعه جوایزی اهداء خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل