فرماندار: حدود 38 بیمار کرونایی در کوهدشت بستری هستند


فرماندار کوهدشت می‌گوید: در ماه اخیر فقط یک مرگ کرونایی در این شهرستان ثبت شده و هم‌اکنون حدود 38 بیمار بستری هستند.

مجتبی بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان، تصریح کرد: تقریباً حدود ۳۸ نفر به سبب ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری هستند که این بحث رنگ‌بندی براساس آن است و در ماه گذشته فقط یک فوتی کرونایی داشته‌ایم که بیماری زمینه‌ای داشته است.

وی ادامه داد: در مجموع می‌توان گفت ۶۰ درصد مردم کوهدشت پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند که به مرور زمان این آمار کمتر شده است.

بیرانوند تاکید کرد: محدودیت‌های قرمز با نظارت کامل در کوهدشت اعمال می‌شود و ادارات علاوه بر شیفت‌بندی و فعالیت ادارات به منظور کاهش مصرف برق در هفته جاری از ساعت ۷ تا ۱۱ خواهد بود.

فرماندار کوهدشت گفت: تالارهای پذیرایی کاملاً تعطیل شده، پارک‌ها نیز به همین صورت و علاوه بر این شب‌ها برق پارک‌ها قطع می‌شود.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از تجمعات تلاش زیادی می‌شود، تصریح کرد: راه دسترسی به آرامستان‌ها مسدود و جنازه‌ها ساعت ۱۹ تحویل داده می‌شود.

بیرانوند گفت: پاساژها کامل تعطیل هستند و صنوف به دو دسته تقسیم شدند که صبح یا عصر فعالیت می‌کنند.

فرماندار کوهدشت با بیان اینکه راهور و پلیس راه هم موارد لازم را کنترل می‌کنند، افزود: در بحث ورود و خروج خودروها با پلاک غیربومی سخت‌گیری و محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۳ اعمال می‌شود.

وی بیان کرد: تمام باشگاه‌های ورزشی و موسسسات آموزشی تعطیل هستند و در مجموع با متخلفان برخورد می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس