دادستان‌ها شمشیر بُران عدالت هستند


دادستان‌ها شمشیر بُران عدالت هستند

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: دادستان‌ها شمشیر بران عدالت هستند و دست تمام کسانی که بخواهند امنیت جامعه را به هم بزنند قطع می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدرتی در مراسم تکریم و معارفه دادستان نظامی استان قزوین ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و ولادت حضرت امام علی النقی الهادی (ع)، گفت: امنیت خط قرمز تمام کشورها و از ضرورت‌های غیرقابل اجتناب جوامع است که به خوبی در جامعه ایران اسلامی شکل گرفته است.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: دادستان‌ها شمشیر بران عدالت هستند و دست تمام کسانی که بخواهند امنیت جامعه را به هم بزنند قطع می‌کنند. نقش نیروهای انتظامی و نظامی در تأمین امنیت کم‌نظیر است و درواقع صیانت گران امنیت جامعه هستند و البته باید از آن‌ها نیز صیانت شود.

وی گفت: راه‌اندازی سازمان قضایی نیروهای مسلح بسیار تدبیر به‌جا و شایسته‌ای در این زمینه بود که آثار پر خیروبرکتی در پی داشته است.

بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدرتی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: انسان می‌تواند با بندگی خدا و انجام واجبات و ترک محرمات طول سال را به عید تبدیل کند و درواقع انسان برای بندگی خدا خلق شده است.

مقام ارشد قضایی استان قزوین گفت: انسان دشمن آشکار قسم خورده‌ای به نام شیطان دارد که با استفاده از ظرفیت‌های درونی انسان‌ها آن‌ها را به گناه وا می‌دارد لذا باید مراقب باشیم و توجه کنیم که در چه جایگاهی هستیم و با خدمت کردن به مردم هرروز خود را عید کنیم و در تقویت نظام اسلامی تأثیرگذار باشیم.

وی افزود: دشمنان در مسیر انقلاب و تحقق آرمان‌های نظام اسلامی سنگ‌اندازی زیادی کرده‌اند اما به برکت خون شهدا و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری (دام عزه العالی) کشتی انقلاب مسیر خود را با اقتدار طی می‌کند. ما با این اقتدار می‌توانیم مشکلات داخلی را حل کنیم و مشکل خوزستان چیزی نیست که نشود آن را حل کرد.

در پایان این مراسم از زحمات فرشید ابراهیم نژاد تقدیر و امیر جلالی به سمت دادستان نظامی استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج