سربازی، فرصتی برای ارتقاء بصیرت، پرورش جسم و روح


سربازی، فرصتی برای ارتقاء بصیرت، پرورش جسم و روح

امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی در آئین استقبال از سربازان وظیفه جدید منطقه پدافند هوایی شمال غرب، گفت: سربازی، فرصتی برای ارتقاء بصیرت، پرورش جسم و روح است.

سربازی، فرصتی برای ارتقاء بصیرت، پرورش جسم و روحبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، با بیان اینکه سربازان نقش تاثیرگزاری در حفظ امنیت و آرامش کشور دارند، اظهار کرد: امنیت برای ملت‌ها از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است و موجب پیشرفت هرکار اقتصادی، اجتماعی و... امنیت است و از بدو انقلاب اسلامی تاکنون نیمی از نقش دفاعی و امنیتی نیرو‌های مسلح برعهده سربازان عزیز بوده است.
وی با تاکید بر اهمیت و ارزش بالای لباس مقدس سربازی، خاطرنشان کرد: سربازان عزیز باید با حفظ حرمت و قداست لباس ارزشمند سربازی؛ راه شهدای عزیزی همچون شهید سلیمانی، شهید صیادشیرازی و صد‌ها شهید گلگون کفن این مرزوبوم را ادامه بدهند.
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب خدمت سربازی را به عنوان دوره‌ای مقدس و فرصتی مغتنم برای جوانان عزیز دانست و افزود: سربازان وظیفه شناس باید قدر این موقعیت به دست آمده را بدانند و به چشم یک فرصت برای ارتقاء بصیرت پرورش روح و جسم به این دوران بنگرند.
سرتیپ دوم عظیمی با اشاره به اثار خوب و سازنده خدمت سربازی در جامعه، عنوان کرد: یکی از مزایای دوران سربازی نظم پذیری، قانونمندی و افزایش حس تعلق به سرزمین عزیزمان ایران است و در آینده شغلی و زندگی شخصی مایه سربلندی خود، خانواده و جامعه باشید.
وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای عملیات مرصاد و سایت رادار سوباشی، گفت: سایت رادار سوباشی نماد قدرت و استقامت پدافندهوایی در دوران دفاع مقدس است که تا آخرین روز نبرد در برابر حمله‌های هوایی همچون دژی محکم ایستاد و از کیان کشور دفاع کرد.
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب حضور آگاهانه و هوشیارانه کارکنان سایت رادار سوباشی را با وجود خطر مسلم و بدون سنگر و جان پناه ستود و تصریح کرد: این ۱۹ سرو قامت سایت رادار سوباشی حماسه بزرگی را رقم زدند و مظلومانه به شهادت رسیدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش