اخبار کوتاه انتظامی استان قزوین


اخبار کوتاه انتظامی استان قزوین

قزوین - ایرنا - قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 102 کیلو گرم تریاک و توقیف یک دستگاه خودروی سواری در عملیات مشترک با پلیس استان کرمان خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا سردار"علی ابراهیمی" با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اقدامات اطلاعاتی و فنی مخفیگاه یکی از قاچاقچیان مواد مخدر در استان کرمان را مورد شناسایی قرار دادند.
وی افزود: پس از کسب اطمینان از نگهداری مقادیری قابل توجهی از مواد مخدر در مخفیگاه فرد مذکور، ضمن هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان و دستگاه قضایی، اکیپی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین به استان کرمان اعزام شدند.
فرمانده انتظامی استان قزوین بیان داشت: ماموران با اقدامی غافلگیرانه و ضربتی به مخفیگاه شناسایی شده اعزام و در بازرسی از آن، ضمن کشف ۱۰۲ کیلو گرم تریاک، یک دستگاه خودروی سواری را توقیف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.
سردار "ابراهیمی" در پایان با ابراز خرسندی از نتیجه عملیات مشترک صورت گرفته با استان کرمان، خاطر نشان کرد: متهم به همراه مواد کشف شده و خودرو با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در شهرستان بوئین زهرا
فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری ۱۱ نفر و کشف مقادیری مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حسین رشید تبار" با اعلام این خبر،گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: در این عملیات ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیلتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۱ عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در بخش "عصمت آباد" این شهرستان شدند .
سرهنگ رشید تبار در ادامه ، خاطرنشان کرد: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل اختفای این عاملان افیونی مقادیری مواد مخدر ،مشروبات الکلی و آلات استعمال و دستگاه های توزین مواد کشف شد .
فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به تداوم اجرای این طرح از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی که همواره با هدف سودجوئی های خود سعی در آلوده کردن جوانان جامعه به مواد مخدر را دارند با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند .

کشف بیش از۸ کیلو تریاک از ۲ مسافر
جانشین فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۲ مسافر ناوگان عمومی و کشف ۸ کیلو و ۲۳۰ گرم تریاک در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
سرهنگ"داود عبدالمالکی" با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای نا امن کردن محورهای مواصلاتی استان برای فعالیت قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران یگان امداد شهرستان قزوین اقدام به کنترل خودروهای عبوری در محور"قزوین-تهران" کرده و در این خصوص یک دستگاه اتوبوس مسافربری را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران پس از توقف اتوبوس و در بازرسی از آن با رعایت موازین شرعی، به یکی از مسافران مشکوک و برای بررسی بیشتر او را پیاده کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه در بازرسی از وسایل و لوازم همراه مسافر مذکور ۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد، خاطر نشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی دیگر، یک دستگاه سواری تاکسی برون شهری را متوقف و در بازرسی از آن با رعایت موازین شرعی ۷۳۰ گرم تریاک از یکی از مسافران کشف و او را دستگیر کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت