واکنش باشگاه فولاد به اتهامات مطرح شده از سوی سرمربی تیم نفت آبادان


واکنش باشگاه فولاد به اتهامات مطرح شده از سوی سرمربی تیم نفت آبادان

اهواز - ایرنا - مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان گفت: اتهام و افترای آقای پورموسوی سرمربی تیم نفت آبادان را از طریق کمیته اخلاق و دادگاه کیفری پیگیری می کنیم.

به گزارش ایرنا به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، عارف عارف نیا روز دوشنبه در این خصوص اظهار داشت: پس از بازی دیشب شاهد بیان ادعاهایی کذب از سوی آقای پورموسوی در کنفرانس مطبوعاتی بودیم. متاسفانه وی که سابقه همکاری با باشگاه فولاد خوزستان را در چند مقطع داشته و از مربیان موفق خوزستان است، علاوه بر توهین به سرمربی ما، اتهامات گسترده تری نیز به باشگاه فولاد خوزستان در خصوص مسائل حقوقی و داخلی مطرح نمود که موجب تشویش اذهان عمومی شد.

مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان در ادامه گفت: به هیچ عنوان انتظار عنوان کردن این موارد خلاف واقع را از سوی آقای پورموسوی نداشتم.

وی افزود: اصولاً من به علت نداشتن تخصص کافی، هیچگاه در خصوص مسائل فنی اظهار نظر نمی‌کنم و برهمین اساس معتقدم که آقای پورموسوی نیز به علت نداشتن اطلاعات و تخصص کافی نباید در حوزه مسائل حقوقی اظهارنظر می کرد.

عارف نیا گفت: بعد از جنگ تحمیلی، یکی از معدود دلخوشی های مردم شهر شهیدپرور آبادان تیم با اصالت صنعت نفت آبادان است و بهتر بود که اعضای کادر فنی این تیم به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای، برای دلخوشی این مردم و موفقیت تیمشان، توجه بیشتری به مسائل فنی فوتبال داشته باشند.

وی با بیان اینکه کارنامه آقای نکونام در کسوت بازیکن و مربی پربار است افزود: طبق ماده ۷۱ آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال درخصوص افترا و نشر اکاذیب و مواد ۶۰۸، ۶۹۷ و ۶۹۸ قانون مجازات اسلامی مرتبط با نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی این حق را برای باشگاه فولاد و سرمربی تیم محفوظ می دانیم که در کمیته اخلاق و دادگاه کیفری اعلام اعاده حیثیت کرده و خواستار خسارت معنوی ناشی از این افترا باشیم.

دیدار تیم های فولاد و نفت آبادان با برتری ۲ بر صفر فولاد به پایان رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی فریبا کوثری