بوشهر ظرفیت ایجاد جریان پیشران تبلیغی در کشور دارد


بوشهر ظرفیت ایجاد جریان پیشران تبلیغی در کشور دارد

بوشهر-ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: این استان می‌تواند به عنوان قطب تبلیغ دین جریان پیشران تبلیغی را در کشور ایجاد کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا طاهری روز دوشنبه در نشست با منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: ساماندهی امور مساجد و رسیدگی به فعالان و مجامع قرآنی، تقویت بعد مقاومت و استکبارستیزی استان در حوزه مبارزه با استکبار و تقویت فرهنگ ایستادگی و مقاومت و ارتقاء وضعیت و ظرفیت مبلغان و روحانیون استان ۴ محور مهم ماموریت اداره کل تبلیغات اسلامی استان در سال ۱۴۰۰ است.

وی گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای تحقق این اهداف در سال ۱۴۰۰ انجام شده و اکنون حرکت پر شتاب به سوی آن آغاز شده است.

طاهری همچنین خواستار همکاری شورای اسلامی شهر بوشهر در اقامه و احیای حقوق از دست رفته فرهنگ و جامعه دینداران شد و افزود: به لطف خداوند شورای اسلامی شهر بوشهر از افرادی انقلابی، مؤمن و مسجدی تشکیل شده که تمامی آنها دغدغه دارند.

وی اضافه کرد: این امر نقش مهمی در ارتقاء سطح دینداری جامعه ایفا می‌کند و برای انجام هر چهار طرحی که به عنوان مأموریت اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر مشخص شده همکاری، همدلی و همراهی اعضای شورای اسلامی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی گفت: رهبری جریان دینی در جامعه، تلاش در رساندن مفاهیم دینی به قلوب جوانان، رصد حرکت‌های دشمن و تولید محتوای فاخر برای پاسخگویی به شبهات به عنوان مطالبات و ماموریت‌های مهم مقام معظم رهبری در دوران جدید فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی بیان کرد: اعتقاد رهبر معظم انقلاب اسلامی به توان مدیران انقلابی نشان دهنده الزام ایشان در به کارگیری ظرفیت طلبه‌های انقلابی جوان بوده که شایسته است به رویه‌ای برای دیگر دستگاه‌های اجرایی تبدیل شود.

نفر اول ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر نیز شجاعت، بصیرت و دلسوزی را به عنوان شاخصه‌های مهم خدمت به جامعه عنوان کرد.

جعفر پورکبگانی افزود: شهر زمانی حرکت می‌کند که اعضای شورا به وظیفه خود عمل کنند و اعضای شورا در این عرصه به عنوان سربازان فرهنگ فعالیت خواهند کرد.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، نهادها و تشکل‌های مردمی برای توسعه مبانی دینی، ارتقاء محتوایی وضعیت فرهنگی شهر، لحاظ کردن پیوست فرهنگی به پروژه‌های عمرانی شهری و همدلی و همگرایی در تعریف و انجام عملیات‌های فرهنگی از جمله موارد مهمی است که در دستور کار شورای جدید شهر بوشهر قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت