کمیته امداد در بحران‌های زلزله و سیل کرمانشاه عملکرد مطلوبی داشت


کمیته امداد در بحران‌های زلزله و سیل کرمانشاه عملکرد مطلوبی داشت

کرمانشاه - ایرنا- استاندار کرمانشاه گفت: کمیته امداد به عنوان نهادی حمایتی، انقلابی و مردمی در بحران‌های زلزله و سیل در تأمین مسکن مددجویان تحت پوشش بسیار مطلوب کار کرد و این مهم برگرفته از تعهد، مسوولیت پذیری، تواضع و اخلاص مدیران این نهاد است.

به گزارش ایرنا؛‌ «هوشنگ بازوند» عصر دوشنبه در دیدار با قائم مقام کمیته امداد کشور ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط این نهاد حمایتی و انقلابی برای محرومیت زدایی، افزود: در بحران زلزله کرمانشاه با مساعدت کمیته امداد در کمتر از ۲ سال پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی شهری و روستایی برای مددجویان تحت پوشش در مناطق زلزله زده احداث شد.

وی افزود: این نهاد برای ایجاد اشتغالزایی در استان کرمانشاه بسیار مطلوب عمل کرد و در سنوات گذشته از تمامی ظرفیت های ممکن برای توانمندسازی جامعه تحت پوشش و ایجاد اشتغال پایدار استفاده کرد که شایسته تقدیر است.

استاندار کرمانشاه که در جلسه معرفی مدیرکل جدید کمیته امداد استان سخن می گفت از کمیته امداد به عنوان نهادی محبوب و مردمی نام برد که در حال حاضر بیشترین خدمات را به مردم مستعضف و آسیب دیده ارائه می دهد.

بازوند از نقش کمیته امداد در کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش خودباوری و خوداتکایی در بین مددجویان با اجرای طرح های اشتغالزایی و مهارت آموزی تشکر کرد و گفت: کمیته امداد ظرفیت بزرگی برای تداوم روند کاهشی نرخ بیکاری دارد و در واقع کمک به کمیته امداد به نوعی تلاش در جهت پیشبرد اهداف استان است و حتماً این حمایت را ادامه می دهیم به گونه ای که تمامی پویش های همدلی و کمک های مومنانه با محوریت این نهاد انجام شده است.

استاندار کرمانشاه، تواضع، اخلاص، صداقت و دلسوزی را از ویژگی های مدیران کمیته امداد خواند و تصریح کرد: این نهاد به عنوان یکی از یادگارهای ارزشمند امام راحل (ره) بدون حاشیه و با پویایی و تلاش مستمر مشغول خدمتگزاری است و همیشه مدیرانی کوشا، جهادی و انقلابی داشته که برای تحقق مطالبات مردم خالصانه کار کرده اند.

مقام ارشد استان در ادامه این دیدار از زحمات ارزنده «محسن رخصی» مدیرکل سابق کمیته امداد تقدیر کرد و گفت: ایشان به عنوان مدیری توانمند و دلسوز با اخلاص کامل برای امدادرسانی و حمایت از افراد و خانواده‌های نیازمند، ترویج فرهنگ کار میان افراد و خانواده‌های تحت پوشش، ایجاد اشتغال پایدار برای اقشار نیازمند و ارائه خدمات اجتماعی و حمایتی در جهت توانمندسازی نیازمندان تلاش کرد و در بحران ها نیاز کمک به مردم آسیب دیده و مستعضف تحت پوشش و سایر اقشار را به صورت مطلوب انجام داد به گونه ای ضمن ترویج فرهنگ نیکوکاری زمینه مردمی شدن فعالیت ها را نیز فراهم کرد.

عصر امروز در مراسمی با حضور قائم مقام کمیته امداد کشور و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، «پیمان ترکمانه» به عنوان مدیر کل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه معرفی و از زحمات «محسن رخصی» تقدیر شد.

ترکمانه ۱۴ سال معاونت کمیته امداد استان کرمانشاه، دو سال مدیر کلی این نهاد در کشور عراق و بیش از پنج سال نیز مدیر کلی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

محسن رخصی مدیر کل سابق کمیته امداد استان کرمانشاه از تیر ماه ۱۳۹۸ مدیر کلی این نهاد در استان را بر عهده داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)