برپایی نماز جمعه در مناطق مختلف کشور به برکت رشادت ها و جانفشانی شهدا است


برپایی نماز جمعه در مناطق مختلف کشور به برکت رشادت ها و جانفشانی شهدا است

حجت الاسلام علی وحدانی فر با بیان اینکه نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر و قرارگاه ایمان و بصیرت است، گفت: برپایی نماز جمعه و جماعات به برکت ایستادگی و جانفشانی شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «علی وحدانی فر» امروز (۲ تیرماه) به مناسبت روز نماز جمعه، اعضای ستاد نماز جمعه دهدشت و شورای اداری شهرستان کهگیلویه با شهدای گمنام تجدید بیعت کردند.

امام جمعه کهگیلویه در این آئین با اشاره به ۴۲ سالگی برپایی نماز جمعه در کشور اشاره کرد و گفت: ستاد نماز جمعه در طول این سالها با شعار «همیشه مردمی، همیشه انقلابی» در کنار مسئولان تلاش‌های بسیاری جهت کارهای فرهنگی و مذهبی انجام داد.

وی با بیان اینکه نماز جمعه به عنوان قلب فرهنگی هر شهر و قرارگاه ایمان و بصیرت است، افزود: برپایی نماز جمعه و جماعات به برکت ایستادگی و جانفشانی شهدا است.

حجت الاسلام وحدانی فر تصریح کرد: مسئولان عمل به آرمان‌های امام و شهدا را برای خود یک تکلیف بدانند و رهرو شهدا باشند.

اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان کهگیلویه در ادامه با خانواده شهیدان صداقت پور، جمالی نسب، اکوانیان و اقبالیان نژاد دیدار و گفت‌ و گو کردند.

امام جمعه کهگیلویه در این دیدار با بیان اینکه شهدا امروز مایه عزت و سربلندی برای ملت ایران هستند، گفت: شهدا یاری کننده دین خدا بودند و این انقلاب باعظمت و شکوهمند از وجود آنها قدرت گرفته است.

وی جایگاه امروز مسئولان را به برکت تربیت خوب، الهی، دینی و اسلامی مادران شهدا دانست و اظهار کرد: امروزه همه پدران و مادران شهدا به سن کهولت رسیده‌اند، خدمت صادقانه از طرف مسئولان به خانواده شهدا امری ضروری است.

حجت الاسلام وحدانی فر با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا باید در جامعه نهادینه شود، گفت: ما هر چه داریم از برکت خون شهدا و دعاهای پدر و مادر آنها بوده که این انقلاب را بیمه کرده است.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش