طرح مسجد «بلکبرن» برای به چالش کشیدن باورهای غلط درباره مسلمانان


طرح مسجد «بلکبرن» برای به چالش کشیدن باورهای غلط درباره مسلمانان

اعضای مسجد احمدیه در «بلکبرن» انگلیس می خواهند تصورات غلط و باورهای کلیشه ای در مورد اینکه همه مسلمانان تروریست هستند را به چالش بکشند و کارهای خوبی را که در جامعه انجام می دهند به اشتراک بگذارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « lancs.live»، اعضای مسجد احمدیه در «بلکبرن» انگلیس می خواهند تصورات غلط و باورهای کلیشه ای در مورد اینکه همه مسلمانان تروریست هستند را به چالش بکشند و کارهای خوبی را که در جامعه انجام می دهند به اشتراک بگذارند.

صباح احمدی با 27 سال سن یکی از جوانترین ائمه جماعات در انگلیس است و اکنون یکی از اعضای تیم مقابله با تصورات غلط درباره مسلمانان را بر عهده دارد.

وی در این باره می گوید: مردم با تصورات اشتباه و باورهای کلیشه ای از مسلمانان ترس دارند ؛ اگرچه تعداد محدودی از افراد بوده اند که از نام اسلام برای پیشبرد مقاصد افراطی خود سوء استفاده کرده اند اما این تصور وجود دارد که همه مسلمانان یکسان هستند.

احمدی افزود: نظرسنجی اخیر در انگلیس نشان داد که یک سوم مردم این کشور از جانب مسلمانان احساس خطر می کنند اما من می خواهم با این دیدگاه مقابله کنم و نشان دهم که همه ما انسان هستیم.

این امام جماعت جوان همچنین گفت: به همین دلیل است که ما در حال سازمان دادن بیشتر رویدادهای بین مذهبی هستیم؛ همه ما وظیفه داریم از همسایگان خود مراقبت کنیم؛ همه ما اینجا هستیم تا از بشریت مراقبت کنیم.

امام صباح احمدی تاکید کرد که جوهر و ماهیت اسلام عشق به همه و نفرت نداشتن از هیچ کس است.

وی افزود: کشتن یک فرد بی گناه مانند کشتن کل بشریت است، اما این چیزی نیست که ما در رسانه ها می بینیم. مردم درمورد اینکه گروه عظیمی از مسلمانان پس از سیل برای کمک به کامبریا رفت و یا در حین قرنطینه کرونایی بسته های غذایی را به بیش از 50،000 نیازمند تحویل داد چیزی در رسانه ها نمی شوند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات