ستادهای نمازجمعه یزد یک سال اخیر 80 میلیارد ریال جهیزیه توزیع کردند


ستادهای نمازجمعه یزد یک سال اخیر 80 میلیارد ریال جهیزیه توزیع کردند

یزد- ایرنا- مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه یزد گفت: در یک سال اخیر با همکاری خیران و با همکاری ستادهای یادشده تعداد قبل توجهی جهیزیه به ارزش 80 میلیارد ریال تهیه و بین زوج‌های جوان نیازمند در استان توزیع شد.

حجت‌الاسلام سید جمال‌الدین نجم‌الهدی روز سه‌شنبه به مناسب هفته احیای نمازجمعه ( اول تا هفتم مرداد ) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بدون اشاره به تعداد سری جهیزیه تهیه شده افزود: این جهیزیه‌ها بر حسب ضرورت شامل اقلام اولیه ضروری زندگی است که به نحو مناسبی در یزد و ۱۰ شهرستان‌ دیگر استان توزیع شد.

وی ادامه داد: ستادهای نمازجمعه که از نیروهای دلسوز مردمی و ولایی تشکیل شد علاوه بر انجام امور مرتبط با اقامه نمازهای‌جمعه در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در مناطق با همکاری و همیاری سایر بخش‌ها وظایف دینی، ملی و انقلابی به خصوص در دوران کرونا را انجام می‌دهند.

این مسوول به سایر اقدامات به خصوص همکاری و برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه در این مدت در استان اشاره کرد و یادآور شد: تهیه و توزیع بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال و مشارکت در برخی امور اجتماعی به خصوص تجهیز بیمارستان‌ها با ۴۰ میلیارد ربال صورت گرفت .

نجم‌الهدی تصریح کرد: همکاری اعضای ستادهای نمازجمعه در ساخت ۴۰ واحد مسکونی و چند درمانگاه نیمه‌تمام از سوی تیم‌های جهادی زیرپوشش و مشارکت در امور فرهنگی و سایر موارد بر حسب نیاز به دلیل وجود کرونا انجام شد و این امور مهم با همکاری خیران و مردم ادامه دارد .

نمازجمعه در ۲۸ پایگاه عبادی و سیاسی یزد اقامه می‌شود، این استان با ۱۱ شهرستان و ۲۴ شهر یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۱۳ درصد در روستاها و آبادی ها و ۸۷ درصد در شهرها زندگی می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن