خودروهای لوکسی که در جاده‌ها می‌درخشند


خودروهای لوکسی که در جاده‌ها می‌درخشند

رپورتاژ: تصور کنید که سوار بر یک خودروی لوکس، در حال گذر از طول یک جاده هستید. خودروی لوکسی که امکانات مدرنی دارد و همچون الماسی گرانبها در مسیر می‌درخشد. سرعت و شتاب عالی، فرمان روان و خوس دست، باندهای که طنین موسیقی را به اطراف پرتاب می‌کنند، صندلی‌های راحت همراه با ماساژور و تهویهٔ … The post خودروهای لوکسی که در جاده‌ها می‌درخشند appeared...

رپورتاژ: تصور کنید که سوار بر یک خودروی لوکس، در حال گذر از طول یک جاده هستید. خودروی لوکسی که امکانات مدرنی دارد و همچون الماسی گرانبها در مسیر می‌درخشد. سرعت و شتاب عالی، فرمان روان و خوس دست، باندهای که طنین موسیقی را به اطراف پرتاب می‌کنند، صندلی‌های راحت همراه با ماساژور و تهویهٔ مطبوع، سیستم سرگرمی یا کنترل هوشمند خودرو، آینه‌های مخصوص و چراغ‌های پر نور و قابل تنظیم. همه ویژگی‌هایی خوبی که از یک خودرو انتظار دارید در این خودروی وارداتی وجود دارد.

دوست دارید این رؤیا را واقعی کنید؟ برنامه‌ای برای خرید یک خودروی شیک و سطح بالا دارید؟ اگر بخواهید می‌توانید صاحب یکی از خودروهای ایده آل بازار شوید. تنها کافیست که یک منبع مطمئن و شرایط ویژه‌ای برای خرید پیدا کنید. خوشبختانه سایت CARECH چنین شرایطی را فراهم کرده است و شما را قادر می‌سازد تا خودروی مورد نظرتان را با بهترین قیمت و شرایط خریداری کنید. اما قبل از هر چیز اگر نمی‌دانید که چه خودرویی را انتخاب کنید، ما برایتان سه پیشنهاد عالی داریم که با هم در ادامه به بررسی ویژگی‌های فوق العاده شان می‌پردازیم.

بی ام و ۷۳۰li

خودروهای لوکسی که در جاده‌ها می‌درخشند

Bmw 730LI یک خودروی فوق لاکچری است که جزو سری ۷ تولیدات کمپانی بی ام دبلیو به شمار می‌رود. این خودرو طراحی بی نظیری دارد و با موتور ۴ سیلندر و گیربکس ۸ سرعته به بازار عرضه شده است. بنابراین خودروی مذکور دارای شرعت بالایی می‌باشد و شتاب آن به ۶.۳ ثانیه می‌رسد. می‌توان گفت که بی ام و ۷۳۰li اختصاصاً برای کشورهای شرق آسیایی طراحی و تولید شده است و به همین خاطر از استقبال خوب این کشورها نیز برخوردار گشته است. تنها کافیست یک دکمه را بفشارید تا این خودروی لوکس و فوق العاده از یک سواری راحت به یک خودروی اسپرت تبدیل شود.

همچنین گزینه‌های مهیج بسیاری در تولید این خودرو استفاده شده که باعث تمایز آن با سایر خودروهای موجود در بازار شده است. مثلاً در ساخت بی ام و ۷۳۰li از موتور قدرتمندی با مصرف سوخت ۵.۶ لیتر استفاده شده و همین امر آن را یک خودروی بهینه معرفی می‌کند. از طرفی به وضوح می‌توانید متوجه استفاده از امکانات مدرن و تکنولوژی‌های پیشرفته در این خودرو بشوید.

آخرین فناوری‌ها در طراحی بدنه و فضای داخلی کابین این خودرو بکار رفته است و حس خوشایندی را در بدو سوار شدن به راننده و سرنشینان منتقل می‌کند. اگر قصد خرید یک خودروی جذاب و خارق العاده دارید، ما این مدل از بی ام و را به شما پیشنهاد می‌کنیم و توصیه می‌کنیم برای خرید بی ام و ۷۳۰li از طریق سایت کارچ اقدام کنید.

پورشه کاین

خودروهای لوکسی که در جاده‌ها می‌درخشند

خودروی دیگری که جزو پیشنهادات ما به شما می‌باشد، خودروی لوکس پورشه کاین است که قطعاً از خرید آن پشیمان نمی‌شوید. حس خارق العاده سواری با این اتومبیل، وسف نشدنی است. خودرویی که فضای کافی برای نشستن پنج سرنشین را دارد و از سال ۲۰۰۲ توسط شرکت آلمانی پورشه به دنیای خودروهای لوکس وارد شده است. خودرو پورشه کائن در مدل‌های جدید به تقویت موتور و ایجاد مدل‌های اسپرت پرداخته و کمپانی سازنده توانسته قدرت خود را بارها در این زمینه به تصویر بکشد. خودروی اسپرت پورشه کائن دارای فضای کافی با طراحی فوق مدرن است و سیستم امنیتی و امکانات و تجهیزات قابل توجهی دارد. نسل سوم خودرو پورشه کائن متفاوت از مدل نسل پیشین خود بود و در سال ۲۰۰۳ از آن رونمایی شد. بعدها هم کمپانی ابر قدرت پورشه، بازنگری‌هایی را در ارائه خودروهای جدید خود صورت داد و با اعمال تغییراتی در سال ۲۰۲۰ مدلی جذاب با طراحی پویا و موتورهای توربوشارژ را روانه بازار کرد. خودروی پورشه کائن به قدری راحت، مدرن و باشکوه است که کمتر کسی می‌تواند از آن چشم پوشی کند. پورشه کائن دارای گیربکس هشت دنده اتوماتیک است و در هر ۱۰۰ کیلومتر ۹.۹ لیتر بنزین مصرف می‌کند. در صورتی که خواهان خرید پورشه کاین هستید، همین حالا سفارش خود را در سایت کارچ ثبت کنید و خیلی زود این خودروی لوکس را تحویل بگیرید.

ولوو XC90

خودروهای لوکسی که در جاده‌ها می‌درخشند

کمپانی ولوو هم همیشه در زمینه خودروهای لوکس و وارداتی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این را به خوبی می‌توانید با نگاه کردن به خودروی لوکس ولوو xc90 متوجه شوید. این اتومبیل یک شاسی بلند بی نظیر و ایمن است که می‌تواند لذت وصف نشدنی از یک رانندگی را به شما هدیه بدهد. ایمنی این خودرو زبانزد است و با موتور ۴ سیلندر خود تحولی را در دنیای خودروهای شیک و منحصر به فرد، ایجاد کرده است. قدرت موتور این خودرو قابل قبول است و عده بسیاری خواهان خریداری این خودرو با طیف رنگی بی نظیرش هستند.

جالب است بدانید که رونمایی از این خودرو شاسی بلند به سال ۲۰۱۵ در کشور سوئد باز می‌گردد که کمپانی بزرگ ولوو، نخستین بار از آن پرده برداری کرد و باعث جلب توجه علاقه مندان به صنعت خودروسازی شد. این خودرو در دو مدل هیبریدی و بنزینی طراحی شده و به خوبی نیاز کاربران را برآورده می‌سازد. طراحی خارجی و داخلی این خودرو به گونه‌ای بوده که بتواند در مقابل خودروسازان لوکس دیگر، همچون لکسوس، رنجرور و … مقابله کند. در صورتی که انتخاب شما خرید ولوو xc90 است، تنها کافیست دکمه ثبت سفارش را در سایت کارچ کلیک کنید و این اتومبیل فوق لوکس را با مناسب‌ترین قیمت و بهترین شرایط دریافت نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / مرکز فرماندهی اسرائیلی‌ها در غزه به آتش کشیده شد