وضعیت قرمز کرونا مانع سفر قالیباف به دامغان شد


وضعیت قرمز کرونا مانع سفر قالیباف به دامغان شد

سمنان- ایرنا- محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی خطاب به مردم دامغان از انجام نشدن سفر خود به این شهر به دلیل شرایط قرمز کرونایی خبر داد.

به‌ گزارش ایرنا، در پیام رییس مجلس شورای اسلامی آمده است: شهادت هنر برترین مردان خداست؛ همان دلاورمردانی که از جان خود گذشتند تا غباری بر چهره ایران عزیز ننشیند. با تمام توان فداکاری کردند تا از انقلاب اسلامی در برابر دشمنانی که تا بن دندان مسلح و مجهز بودند حفاظت و حراست کنند. در روزهایی که کشورمان در داخل آماج هدف و حمله منافقان کوردل و از خارج زیر آتش بعثی‌های جنایت‌کار بود، بهترین ، پاک‌ترین و خالص‌ترین جوانان خانه و کاشانه خود را رها کردند تا نگذارند نهال جوان انقلاب اسلامی از گزند طوفان دشمنی‌ها و جنایت‌ها آسیبی ببیند.

وی ادامه داد: مجاهدت‌های آن قهرمانان بی‌نظیر تا همیشه در آینه‌ تاریخ این سرزمین و در دل‌های دوستداران اسلام و انقلاب زنده خواهد بود و تا همیشه یاد تیپ قائم (عج) سمنان و گردان قمر بنی‌هاشم (ع) و گردان روح‌الله (ره) که مجاهدان شجاع دامغانی آن را تشکیل داده بودند در دل‌ها زنده است و تا همیشه به افتخارآفرینی آن عزیزان در عملیات مرصاد و سایر عملیات‌های سال‌های دفاع مقدس افتخار می‌کنیم.

قالیباف در ادامه پیام خود آورده است: تا همیشه یاد سردار دلاور و مجاهد سرافراز، جهادگر مخلص شهید حاج هاشم ساجدی که از شهدای شاخص اهل شهر شهیدپرور دامغان بود، در دل‌ها زنده است. شهید ساجدی و هم‌رزمان او در عملیات رمضان به‌معنای واقعی کلمه معجزه آفریدند و به باور همه آن‌ها که او را می‌شناختند و در جریان فعالیت‌های بی‌نظیر او در جهاد سازندگی بودند یکی از پایه‌گذاران مدیریت جهادی در اولین سال‌های دفاع مقدس بود و نقشی بی‌بدیل در دخیل کردن جهاد سازندگی در طراحی و عملیات نظامی داشت و به تعبیر امام (ره) یکی از سنگرسازان بی‌سنگری بود که با نبوغ خود در بخش مهندسی رزمی، بسیاری از موفقیت‌های مهم دوران دفاع مقدس همچون آزادسازی مهران را رقم زد.

وی در ادامه پیام خود تصریح کرد: ما تا ابد مدیون مجاهدت خالصانه و بی‌دریغ تمامی شهدای عزیز و جانبازان و ایثارگران قهرمان دامغانی خواهیم بود.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه پیام خود تاکید کرد: متأسفانه سفر به شهر دامغان و شرکت در یادواره شهید ساجدی و مراسم بزرگداشت شهدای عملیات مرصاد به‌علت شیوع ویروس کرونا میسر نشد؛ ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک فرصت و افتخار حضور در جمع مردم عزیز دامغان و خانواده معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران عزیز آن دیار قهرمان‌پرور را پیدا کنیم و از برکات دیدار با شما عزیزان بهره‌مند شویم .

به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی طبق برنامه‌ریزی قبلی قصد داشت برای دیدار با مردم دامغان، بازدید و بررسی مشکلات چندین طرح کشاورزی و صنعتی، دیدار با خانواده شهدا، نشست با نخبگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس وشرکت در یادواره شهید هاشم ساجدی از شهدای شهر کلاته رودبار دامغان، ۶ مردادماه به دامغان سفر کند.

به گزارش ایرنا، شهرستان دامغان در ۱۱۵ کیلومتری شرق استان سمنان، حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و با توجه به شیوع ویروس کرونا، در رنگ بندی کرونایی سامانه ماسک در وضعیت قرمز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...