فرماندار کاشمر بر ارائه خدمات اداری به صورت غیرحضوری تاکید کرد


فرماندار کاشمر بر ارائه خدمات اداری به صورت غیرحضوری تاکید کرد

مشهد- ایرنا- فرماندار کاشمر با اشاره به پنجمین دوره اوجگیری کرونا گفت: در راستای کاهش حضور مردم در اجتماع، باید ارائه خدمات اداری به صورت غیر حضوری و الکترونیک تقویت شود.

مسلم ساقی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از ادارات شهرستان کاشمر افزود: این بازدیدها با هدف بررسی و کنترل رعایت پروتکل ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود زیرا رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات هم به لحاظ پیشگیری و هم فرهنگ‌سازی در سطح جامعه حائز اهمیت است و باید مورد تاکید و رعایت قرار گیرد.

وی ادامه داد: بیش از ۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید مدرس کاشمر بستری هستند و متاسفانه آمار بستری ها و تست های مثبت در حال افزایش است از این رو از همه مردم می خواهیم تا از حضور در تجمعات و برگزاری مراسم پرهیز کنند و با رعایت پروتکل‌ها و استفاده از ماسک در پیشگیری و جلوگیری از روند رو به افزایش بیماری در دوره اوجگیری پنجم، ستاد کرونا و کادر درمان را همراهی کنند.

رییس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرستان کاشمر با بیان این که روند واکسیناسیون رو به افزاش است و به افراد ۵۵ ساله هم واکسن تزریق می شود گفت: در حال حاضر در سه مرکز در شهرستان واکسیناسیون کرونا انجام می شود و در روزهای آینده هم در مراکز تجمیعی واکسیناسیون انجام می‌شود و باید به جامعه هدف برای حضور در مراکز واکسیناسیون اطلاع رسانی لازم صورت پذیرد .

کاشمر در فاصله ۲۲۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟