وزیر کشور امروز به سوالات نماینده اهواز پاسخ می‌دهد


وزیر کشور امروز به سوالات نماینده اهواز پاسخ می‌دهد

تهران- ایرنا- عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز سه شنبه برای پاسخ به سوال مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز در جلسه علنی مجلس حضور دارد و قرار است به سوال مجتبی یوسفی نماینده اهواز پاسخ دهد.

انجام مراسم تحلیف تعدادی از نمایندگان منتخب میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی، بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از پرداخت حقوق‌های نامتعارف در دستگاه‌های اجرایی و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی مغایرت‌های قانونی در نحوه انتخاب و انتصاب رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از دیگر برنامه‌های امروز مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

همچنین در این نشست بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد رسیدگی به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای‌مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های ‌اجتماعی طبق اصل هشتاد و پنجم (۸۵) قانون اساسی و گزارش کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مورد وضعیت خط لوله گوره به جاسک در دستور کار قرار دارد.

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی، لایحه معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل، گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه پروتکل همکاری در زمینه مبارزه با جرایم سازمان‌یافته در دریای خزر الحاقی به موافقتنامه همکاری در زمینه امنیت در دریای خزر و گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه نحوه واگذاری اموال، تأسیسات، ماشین‌آلات و هرگونه مالکیت مربوط به تأسیسات آب و فاضلاب هم برای دستور جلسات پیش بینی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر