کلاس های تابستانی «بچه های آسمانی» در مسجد ابوذر زنجان برگزار می شود


کلاس های تابستانی «بچه های آسمانی» در مسجد ابوذر زنجان برگزار می شود

همزمان با آغاز فصل تابستان، کلاس های اوقات فراغت بچه های مسجد با عنوان«بچه های آسمانی» در مسجد ابوذر زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسجد ابوذر زنجان یکی از مساجد پویا و فعال استان زنجان محسوب می شود که در طول سال برنامه های متعددی اجرا می کند و با آغاز فصل تابستان برنامه هایی ویژه اوقات فراغت برگزار می شود.

به همین منظور کلاس های تابستانی ویژه سنین 11 تا 14 سال پیش بینی شده است؛ این کلاس ها از ساعت 17 تا نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

در کنار دوره های آموزشی، اردوهای تفریحی، زیارتی و سیاحتی همراه با اهدا جوایز نفیس در هر کلاس به افراد شایسته توسط اساتید برگزار خواهد شد.

همچنین دوره های ورزشی در رشته های مسابقات فوتبال و فوتسال و دارت و فوتبال دستی در قالب کلاس های تابستانی دایر است و همچنین انجام بازی های محلی در هر کلاس در دستور کار است.

پخش فیلم هاو انمیشن های دوست داشتنی و آموزشی و برگزاری کلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن، آموزش مکبری توسط اساتید مجرب و آموزش احکام با داستان و روشی جدید برای بچه ها در این دوره ها پیش بینی شده است.

کلاس داستان های انبیا، جذب افراد به گروه سرود مسجد در برنامه، کلاس رفتار با والدین و برگزاری کلاس برای پیشرفت درسی و اجتمائی بچه های مسجد در این برنامه ها گنجانده شده است.

مهلت ثبت نام کلاس های تابستانی مسجد ابوذر تا 6 مردادماه 1400 است و علاقمندان می توانند مشخصات فرزندان خود را به همراه شماره تماس پدر یا مادر به شماره 09902417805 محمد شریفی ارسال کنند.

پایان پیام/73

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)