اولویت افتتاح میادین جدید میوه و تره بار پایتخت در نیمه جنوبی شهر است


اولویت افتتاح میادین جدید میوه و تره بار پایتخت در نیمه جنوبی شهر است

تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از افتتاح 7 میدان جدید میوه و تره بار خبر داد و اعلام کرد: اولویت افتتاح بازارهای جدید در این سازمان، برای نیمه جنوبی پایتخت است.

به گزارش ایرنا از اعلام روز سه شنبه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، سید سعید راد ضمن تبریک عید بزرگ غدیر با تأکید بر اینکه رضایت شهروندان مهم‌ترین اولویت این سازمان است، اعلام کرد: به منظور دسترسی هر چه آسان‌تر، بهتر و بیشتر شهروندان به میادین و بازارهای میوه و تره بار، یک میدان و ۷ بازار جدید میوه و تره بار که در ۶ منطقه تهران آماده افتتاح شده، به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه مراکز مذکور در مناطق ۵، ۸، ۱۱، ۱۴، ۱۵ و ۲۰ احداث شده، افزود: برای خدمات‌رسانی به اقشار کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر، ۶ بازار از این ۸ بازار در نیمه جنوبی شهر و محدوده‌هایی همچون انبار نفت، سرآسیاب و محلات مختلف شهر ری قرار گرفته‌ است.

راد با تأکید بر اینکه توسعه کمّی بازارهای میوه و تره بار در محله‌های پرجمعیتی که فاقد این مراکز هستند در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: اگر چه احداث و گسترش بازارهای میوه و تره بار از مطالبات مهم شهروندان از مدیریت شهری است که باید به آن پاسخ داده شود، اما ارتقاء و توسعه کیفیت خدمات این بازارها نیز موضوع مهمی است که آن را به صورت ویژه مورد توجه قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به اختلاف ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت محصولات میادین و بازارهای میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمت محصولات مشابه در سطح شهر، تصریح کرد: این تفاوت قیمت ضمن حفظ کیفیت، از جمله دلایل استقبال شهروندان از میادین و بازارهاست و هر چه اقبال عمومی نسبت به این مراکز افزایش می‌یابد، مسئولیت ما در قبال شهروندان افزون‌تر می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه تمام توان خود را برای تنوع خدمات و ارائه انواع ارزاق و مایحتاج عمومی در میادین و بازارهای جدید میوه و تره بار به کار بسته‌ایم، خاطرنشان کرد: به منظور آرامش خاطر و رفاه حال شهروندان، علاوه بر عرضه انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات، تلاش کرده‌ایم تا نسبت به عرضه سایر محصولات مورد نیاز ایشان، همچون مواد پروتئینی نیز در این میادین و بازارها اقدام کنیم.

به گزارش ایرنا، هم اکنون بیش از ۲۵۰ میدان میوه و تره بار در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران فعال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل