دوره آموزشی مبانی تغذیه در قشم برگزار شد


دوره آموزشی مبانی تغذیه در قشم برگزار شد

رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره آموزشی مبانی تغذیه با حضور جمعی از مربیان و ورزشکاران کشور، به میزبانی این هیأت در جزیره قشم خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، محمدسعید موسایی باغستانی با اشاره به وبیناری بودن این دوره، عنوان داشت: دوره آموزشی مبانی تغذیه، نخستین فعالیت این هیأت در سال جاری است که به دلیل اوج پاندمی کروناویروس، به صورت وبیناری برگزار شد.
وی ادامه داد: دکتر هادی عطارد، مسوول دپارتمان تخصصی تغذیه ورزشی آکادمی ملی المپیک و دبیر کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک، مدرس این دوره بود که به آموزش مبانی تغذیه در موضوعاتی همچون انرژی، کربوهیدرات، پروتئین، چربی، آب، املاح و ویتامین ها پرداخت.
به گفته موسایی، سرمربیان تیم ملی و اعضای تیم ملی رشته های ورزشی، مربیان و مدرسان فدراسیون کوهنوردی، مدرسان دانشگاه، کوهنوردان و طبیعت گردان از سراسر کشور، مخاطبان و شرکت کنندگان در این دوره آموزشی بودند.
رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم تاکید کرد: چندین دوره تخصصی مرتبط با موضوع تغذیه توسط این هیأت طراحی شده که تا پایان تابستان به صورت وبیناری برگزار می شود.
گفتنی است، دوره آموزشی مبانی تغذیه، روز گذشته، یک شنبه سوم مرداد ماه ۱۴۰۰، با حضور جمعی از مربیان و ورزشکاران سطح کشور، به صورت وبیناری و به میزبانی هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم برگزار شد.

46

کد خبر 1539024

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها