وانت 6×6 آپوکالیپس وارلرد مبتنی بر رم 1500 TRX معرفی شد


وانت 6×6 آپوکالیپس وارلرد مبتنی بر رم 1500 TRX معرفی شد

شرکت تیونینگ آپوکالیپس از نسخه‌ی ارتقاءیافته‌ی وانت رم 1500 TRX با نام وارلرد و قیمت پایه 250 هزار دلار رونمایی کرد که از پیشرانه‌‌ی سوپرشارژ با قدرت 702 اسب بخار بهره می‌برد.

شرکت تیونینگ آپوکالیپس مانیوفکچرینگ (Apocalypse Manufacturing) از وانت وارلرد (Warlord) رونمایی کرد. به گزارش موتوروان، آپوکالیپس در حقیقت نسخه‌‌ی ۶×۶ وانت رم 1500 TRX است که این شرکت آن را وارلرد (به معنای جنگ‌سالار) می‌نامد. آپوکالیپس که در فورت لادردیل فلوریدا مستقر است، اکنون سفارش محصولات خود را با قیمت اولیه ۲۵۰ هزار دلار می‌پذیرد.

وارلرد از محور میانی اختصاصی آپوکالیپس استفاده و دو چرخ مجهز دیگر به آن اضافه می‌کند. آپوکالیپس با استفاده از فولاد ضخیم ۰٫۲۵ اینچی در عقب، از یک قاب سفارشی بهره می‌برد. لاستیک‌های ۳۷ اینچی مخصوص حرکت در گل‌ولای برای چرخش مناسب، به دور رینگ‌های ۱۸ اینچی می‌پیچند. لاستیک یدکی به همراه برخی تجهیزات مورد نیاز در کفی عقب قرار دارد.

اوضاع در زیر کاپوت تغییر نمی‌کند. درست مانند وانت‌های TRX معمولی، پیشرانه‌ی ۶٫۲ لیتری خورجینی هشت سیلندر سوپرشارژ وجود دارد که ۷۰۲ اسب بخار قدرت و ۸۸۱ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و این قدرت و گشتاور از طریق جعبه‌دنده اتوماتیک هشت سرعته به چرخ‌های خروجی منتقل می‌شود.

وانت 6×6 آپوکالیپس وارلرد مبتنی بر رم 1500 TRX معرفی شد

همان‌طور که تصاویر نشان می‌دهد، فضای داخل کابین نیز با TRX معمولی یکسان است. آپوکالیپس در داخل کابین ترکیبی از تزئینات اسپرت، مواد لوکس و امکانات پیشرفته مانند صفحه‌نمایش عمودی سیستم سرگرمی ارائه می‌‌دهد.

اگر ظاهر نسخه‌ی کارخانه‌ای وانت مورد علاقه مشتریان نباشد، آپوکالیپس چند نسخه‌ی موجود را در وب‌سایت خود فهرست می‌کند. خریداران می‌توانند تایرهای ۴۰ اینچی را با قیمت ۲۲۰۰ دلار انتخاب کنند. انتخاب دوربین دید در شب حرارتی ۵۲۰۰ دلار هزینه دارد. برای بهبود روشنایی در جاده و مسیرهای آف‌رود، چراغ LED در زیر وانت ۱۰۰۰ دلار است.

از آنجا که رم 1500 فعلی و پیشرانه‌ی هل‌کت (Hellcat) از قبل برای تیونرها بسیار آشنا هستند، شرکت‌ها به‌سرعت خلاقیت‌های وحشی مبتنی بر TRX را معرفی می‌کنند. به‌عنوان مثال، هنسی نسخه‌ای ارتقاءیافته‌ی این وانت را با نام ماموت ۱۰۰۰ ارائه داده است که خروجی ادعاشده را به ۱۰۱۲ اسب بخار قدرت و ۱۳۱۴ نیوتن‌متر گشتاور می‌رساند.

وانت 6×6 آپوکالیپس وارلرد مبتنی بر رم 1500 TRX معرفی شد

هنسی همچنین نسخه‌ی شاسیبلند تبدیل‌یافته برای TRX ارائه می‌دهد که کفی عقب را محصور می‌کند تا ظرفیت نشستن مسافران را به هفت نفر برساند. این خودرو دارای پیشرانه ارتقاءیافته‌ی ماموت ۱۰۰۰، کیت بالابر تعلیق ۲٫۵ اینچی و رینگ‌های ۲۰ اینچی با لاستیک‌های ۳۵ اینچی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟