کرونا در هرمزگان همچنان می تازد/برای دریافت دوز دوم واکسن منتظر دریافت پیامک باشید


کرونا در هرمزگان همچنان می تازد/برای دریافت دوز دوم واکسن منتظر دریافت پیامک باشید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: افرادی که واکسن سینوفارم و برکت دریافت کرده و نوبت تزریق دوز دوم واکسنشان فرا رسیده براساس تاریخ و مکان نوشته شده بر روی کارت فعلاً به مراکز تجمیعی واکسن مراجعه نکنند.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: با جان باختن ۶ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان، شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۶۱۶ نفر رسید.

وی با بیان اینکه روز گذشته ۲۸۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند تا برای نخستین بار مجموع شمار بستری ها از هزار نفر بگذرد و به ۱۰۲۸ نفر برسند، خاطرنشان کرد: از مجموع بستری ها، ۱۱۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۵ نفر از آن‌ها وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان ادامه داد: افرادی که واکسن سینوفارم و برکت دریافت کرده و نوبت تزریق دوز دوم واکسنشان فرا رسیده براساس تاریخ و مکان نوشته شده بر روی کارت فعلاً به مراکز تجمیعی واکسن مراجعه نکنند.

نوروزیان عنوان کرد: برای این افراد برای دریافت دوز دوم پیامک ارسال و یا تماس گرفته می‌شود و چنانچه تا یک هفته با آنها تماس گرفته نشد یا پیامک نرسید با پیامک نرسیده با در دست داشتن کارت واکسیناسیون مراجعه و علت را جویا شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا