فاوت لیفت و لمینت مژه چیست؟ روش انجام لیفت و لمینت مژه


امروزه، از تکنیک‌های زیادی برای زیباتر کردن اجزای مختلف صورت استفاده می‌شود که یکی از این روش‌ها، لیفت و لمینت مژه است. بسیاری از بانوان، به آرایش چشم بیش از هر نوع آرایش دیگری در چهره اهمیت می‌دهند که انصافاً آرایش چشم مانند خط چشم، ریمل زدن، طراحی ابرو، سایه زدن پشت پلک و . […]

امروزه، از تکنیک‌های زیادی برای زیباتر کردن اجزای مختلف صورت استفاده می‌شود که یکی از این روش‌ها، لیفت و لمینت مژه است. بسیاری از بانوان، به آرایش چشم بیش از هر نوع آرایش دیگری در چهره اهمیت می‌دهند که انصافاً آرایش چشم مانند خط چشم، ریمل زدن، طراحی ابرو، سایه زدن پشت پلک و . . . نیاز به دقت و حوصلۀ زیادی دارد.

برای آنکه انجام برخی از کارها، هر روز برایتان تکراری و خسته کننده نباشد، بهتر است لیفت یا لمینت مژه را انجام دهید. روش انجام لیفت مژه نسبت به روش انجام لمینت مژه کمی متفاوت است. اما هر دو به تقویت مژه‌ها و جلوۀ بهتر آنها کمک خواهند کرد.

لیفت مژه راه حلی است که شما را از ساعات و زمان هایی که هر روز صبح برای استفاده از ریمل صرف می کردید خلاص می کند. همچنین باعث می شود که مژه های طبیعی و حالت داری داشته باشید و شما را از هزینه خرید هر چند وقت یکبار ریمل خلاص می کند. لیفت مژه در واقع، باعث خوش حالت شدن و بالا آمدن مژه‌ها خواهد شد و با کمک مواد کراتین و یک محلول دیگر، مژه‌ها به سمت بالا فِر داده شده و بنابراین، بسیار زیبا و خاص جلوه می‌کنند.

اما در روش دیگر، یعنی لمینت مژه، برای ضخیم کردن و تقویت مژه‌ها، از مواد و محلول خاص استفاده می‌کنند. ضمن آنکه، در این روش مژه‌ها علاوه بر ویتامینه شدن، رنگ نیز می‌شوند. با انجام این فرآیند، ابروهای طبیعی، فر، حالت‌دار و ضخیمی خواهید داشت.

بیشتر آرایشگران حرفه‌ای، انجام این دو تکنیک را با فاصلۀ زمانی مشخص، پیشنهاد می‌کنند. چرا که، تاثیر هر دو تکنیک روی ابرو، بسیار جذاب‌تر و متفاوت‌تر از اجرای یک تکنیک خواهد بود. بهتر است بدانید که در روش لیفت و لمینت مژه، از مواد سالم و با کیفیت برای پیاده‌سازی کار انجام می‌شود که توجه به این نکته، در حفظ سلامت چشمان و مژه‌ها تاثیرگذار است.

فاوت لیفت و لمینت مژه چیست؟ روش انجام لیفت و لمینت مژه

مدت زمان ماندگاری لیفت و لمینت مژه چقدر است؟

براساس میزان رشد مژه‌ها، ماندگاری لیفت و لمینت مژه نیز متفاوت است. اما به طور کلی، دوام و پایداری لمینت مژه از ۲ هفته تا ۳ هفته می‌باشد و لیفت مژه نیز به دلیل استفاده از مواد بیشتر، به مدت ۲ الی ۳ ماه خواهد بود.

نکتۀ قابل توجه که به ماندگاری بیشتر هر دو تکنیک کمک خواهد کرد، مراقبت ۲۴ ساعته مژه‌ها در مقابل نفوذ آب است. بهتر است به مدت یک روز، از رفتن به حمام و شستن مژه‌ها خودداری کنید تا مواد مورد استفاده، به خوبی به بافت مژه‌ها نفوذ کنند. حتی توصیه می‌شود، به مدت ۲۴ ساعت از زدن ریمل به مژه‌ها نیز پرهیز کنید.

باید به این نکته توجه داشته باشید که، لیفت و لمینت مژه برای افرادی که پوست حساس یا چشمان آسیب‌پذیری دارند، انتخاب خوبی نیست. در حالت کلی، به افرادی که دچار مشکل حساسیت یا عفونت چشمی هستند، انجام این کار توصیه نمی‌شود.

فاوت لیفت و لمینت مژه چیست؟ روش انجام لیفت و لمینت مژه

آیا مراحل انجام لیفت و لمینت مژه، با یکدیگر متفاوت‌ است؟

اجرای مراحل لیفت با لمینت مژه کمی متفاوت است که باید برای انجام بهتر هر تکنیک، مراحل به درستی و با دقت زیاد، انجام شوند. در گام اول قصد داریم تا در خصوص اجرای صحیح لیفت مژه، مراحل انجام آن را بررسی کنیم.

مراحل انجام لیفت مژه

مهمترین مرحله، پاکسازی صحیح اطراف چشم و مژه از هرگونه مواد آرایشی و آلودگی است. تمیز کردن محیط اطراف چشم، توسط محلول خاص و اغلب تقویت کننده انجام می‌شود.سپس در گام بعدی، از یک پوشش سیلیکونی در قسمت بالایی مژه‌ها و روی پلک استفاده می‌شود که با چسب مخصوصی، تمام مژه‌ها به این پوشش می‌چسبند.برای آنکه تارهای مژه به شکل درست در جای خود قرار بگیرند، از شانه مخصوص نیز برای شانه کردن مژه‌ها استفاده می‌شود.در گام نهایی نیز برای آنکه حالت مژه‌ها به خوبی حفظ شود، از مواد و محلول ویتامینه مخصوصی استفاده می‌کنند. این محلول به مدت ۶ الی ۱۲ دقیقه روی مژه‌ها باقی مانده و حالت نرم‌کنندگی به تارهای مژه خواهد داد.

با انجام صحیح مراحل ذکر شده، مژه‌های شما باید بلند و طبیعی جلوه کنند و ضمناً هیچ آسیبی در روند انجام کار، نباید به چشم یا مژه‌های شما وارد شود.

اگر مایلید در مورد لیفت مژه بیشتر بدانید می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

https://neginstore1.com/blog/%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d9%85%da%98%d9%87-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/

فاوت لیفت و لمینت مژه چیست؟ روش انجام لیفت و لمینت مژه

مراحل انجام لمینت مژه

مراحلی که باید در تکنیک لمینت انجام شود، تا حدودی شبیه به مراحل تکنیک لیفت است با این تفاوت که در گام آخر، باید مژه‌ها رنگ شوند. ضمن آنکه، در پایان روند کار، می‌توان از مواد بوتاکس یا سایر مواد تقویت کننده، برای ضخیم کردن مژه‌ها و حفظ زیبایی آنها استفاده کرد.

مدت زمان لازم برای انجام لمینت مژه، حداقل یک ساعت خواهد بود. در طول انجام کار، از محلول یا مواد معدنی و ویتامینه نیز برای تثبیت بهتر مژه‌ها و تقویت آنها استفاده خواهد شد. به گفتۀ برخی از کارشناسان زیبایی، تکنیک لمینت، مکمل تکنیک لیفت است که به ضخیم‌تر و فر شدن بیشتر مژه‌های طبیعی کمک خواهد کرد.

با مهمترین مزایای لیفت و لمینت مژه بیشتر آشنا شوید!

برای هر یک از تکنیک‌های لیفت و لمینت مژه، مزایا و فوایدی ذکر شده است که در این بخش به برخی از مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد.

فاوت لیفت و لمینت مژه چیست؟ روش انجام لیفت و لمینت مژه

مزایای لیفت مژه

مواد مورد استفاده در این تکنیک، بسیار طبیعی می‌باشند و به همین جهت، کمترین آسیبی به چشم و مژه‌ها وارد نخواهد شد.مژه‌ها در اغلب موارد، تقویت شده و ضمناً ریزش کمتری خواهند داشت.با اجرای این تکنیک، چشمان شما نیز جذاب‌تر دیده خواهند شد.آرایش چشمان به ویژه مژه‌ها، به آسانی و با صرف زمان اندک، انجام می‌شود.مناسب برای مژه‌های کوتاه و کم حجم.نیاز به مراقبت و نگهداری کمتری دارد.ترمیم مجدد لیفت مژه، بستگی به میزان رویش مژه‌ها دارد. به همین خاطر، ممکن است هفته‌ها و ماه‌ها، از داشتن چنین مژه‌های زیبایی لذت ببرید.

مزایای لمینت مژه

بهترین روش برای تقویت مژه‌ها و افزایش دوام آنها، بدون وارد کردن هیچ گونه آسیبی، تکنیک لمینت مژه است.با تکنیک لمینت مژه، بدون استفاده از ابزار فر مژه، مژه‌هایتان فر و بلند دیده خواهند شد.در این تکنیک، احساس سنگینی یا زائد بودن مواد روی مژه‌ها احساس نمی‌شود.مدت زمان ماندگاری لمینت مژه، بیشتر از سایر تکنیک‌های زیبایی مژه است. بنابراین، نیاز به ترمیم ماهانه نخواهید داشت.انعطاف پذیری حالت مژه‌ها در این تکنیک بیشتر احساس می‌شود.از مژۀ مصنوعی و چسب برای برای حالت‌دار کردن یا جلوۀ بهتر مژه‌ها، استفاده نمی‌شود

آیا تکنیک لیفت و لمینت مژه، دارای عوارض خاصی است؟

در حالت کلی، انجام بسیاری از تکنیک‌های زیبایی ممکن است برای برخی افراد، همراه با آسیب و عوارض جدی باشد. به همان میزان که هر روش زیبایی، مزایا و فواید خود را دارد، به همان اندازه، ممکن است دارای معایبی نیز باشد که بسیاری از افراد، پیش انجام چنین کارهای زیبایی، باید به پزشک متخصص مراجعه کرده و با او مشورت لازم را داشته باشند.

اما از جمله عوارض لیفت و لمینت مژه که بسیاری از کارشناسان حوزۀ زیبایی به آن تاکید، کرده‌اند، شامل موارد زیر می‌باشند:

برای بانوانی که در دوران بارداری و شیردهی به سَر می‌برند، لیفت و لمینت بسیار مُضر است.افرادی که دارای سابقۀ آلرژی هستند، ممکن است با حساسیت و اِگزاما چشم به خاطر نوع مواد، مواجه شوند.اگر مژه‌های بسیار کوتاه دارید، لیفت مژه مناسب مژه‌های شما نخواهد بود.حتماً پیش از انجام چنین تکنیک‌هایی، آزمایش یا تست آلرژی لحاظ کنید تا از وقوع آسیب به مژه و چشمانتان جلوگیری کنید.

فاوت لیفت و لمینت مژه چیست؟ روش انجام لیفت و لمینت مژه

نکتۀ قابل توجه دیگری که باید بسیاری از بانوان پیش از حضور در سالن‌های زیبایی و مراکز تخصصی آرایشی، نسبت به آن آگاه شوند، بررسی میزان رضایت مشتریان و همچنین کیفیت مواد مصرفی برای لیفت و لمینت مژه است.

متاسفانه در برخی از مراکز زیبایی، فرد انجام دهنده، برای آنکه هزینۀ کمتری صرف خرید مواد با کیفیت و درجه یک کند، از مواد نامرغوب و غیر استاندارد استفاده می‌کند که نتیجۀ این عمل نادرست، در واکنش منفی چشمان نسبت به این مواد احساس خواهد شد.

از همین رو، اکیداً توصیه می‌کنیم، حتماً علاوه بر رعایت نکات بهداشتی در سالن‌های زیبایی به نوع مواد مصرفی و سابقۀ فرد انجام دهنده دقت کنید تا در نهایت، زیبایی مژه‌هایتان همراه با حفظ سلامت آنها رقم بخورد.

بسیاری از مواد مصرفی و لوازم مورد استفاده در لیفت مژه یا لمینت مژه در سایت نگین استور موجود است که می‌توانید، با مراجعه به این سایت، خرید خود را ثبت کنید.

نوشته شده به کمک مقاله‌های موجود در سایت فروشگاه لوازم آرایشی نگین (www.neginstore1.com)

امتیاز دهید: post

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته