واگذاری کارخانه رب اسدآباد به موسسه مالی اعتباری نور گرگان صحت ندارد


واگذاری کارخانه رب اسدآباد به موسسه مالی اعتباری نور گرگان صحت ندارد

مدیر داخلی کارخانه رب مارال فروز غرب اسدآباد گفت: گزارش چند روز پیش یکی از روزنامه های محلی استان همدان در رابطه با اینکه طی حکمی دادستان گرگان کارخانه رب شهرستان اسدآباد را به مؤسسه مالی و اعتباری نور شعبه گرگان واگذار کرده گونه صحتی ندارد.

مهدی رستمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در رابطه با انتقال کارخانه رب اسدآباد هیچ اتفاقی رخ نداده و تغییری در انتقال سهام صورت نگرفته و کارخانه کماکان با همان ظرفیت قبل باقی است.

وی تصریح کرد:سرمایه اولیه ساخت و تمامی سرمایه در گردش کارخانه از ابتدا طی این ادوار متعلق به این مؤسسه مالی و اعتباری بوده است.

رستمی با بیان اینکه برای تاسیس هر شرکت انتخاب هیئت مدیره و مدیرعامل الزامی است و کارخانه رب اسدآباد هم از این امر مستثنی نبوده ، تصریح کرد:هیئت مدیره و مدیر عامل سابق کارخانه از سال ۹۷ تا پایان سال ۹۹ دارای سمت بوده اند و با پایان دوران تصدی مدیرعامل و هیئت مدیره سابق کارخانه،از سال گذشته موسسه نور تقاضا دارند که کارخانه به آنان بازگردانده شود و در این رابطه پیگیر انتقال کارخانه هستند.

وی با تاکید بر اینکه در رابطه با انتقال کارخانه هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و تغییری در انتقال سهام صورت نگرفته و کارخانه کماکان با همان ظرفیت قبل باقی است و از ابتدا صاحب اصلی کارخانه از نظر مالی و معنوی شرکت سرمایه گذاری وابسته به موسسه نور بوده یادآور شد: در روزنامه محلی استان به این موضوع اشاره شده که مؤسسه مالی و اعتباری نور شعبه گرگان قصد فروش کارخانه را دارد و تعاون روستایی کشور برای خرید این مجموعه اعلام آمادگی خود را به مسئولان گرگانی رسانده که این قضیه نیز هیچ گونه صحتی ندارد و کاملا کذب است،چرا که کارخانه ای که متعلق به یک بانک و موسسه باشد باید از طریق مزایده به فروش برسد.

رستمی همچنین با بیان اینکه کارخانه رب اسدآباد از نظر فنی دارای هیچ مشکلی نیست ،اضافه کرد:برای آغاز فعالیت مجدد کارخانه رب مارال فروز شهرستان اسدآباد باید مالکیت به موسسه نورانتقال یافته و دادستان مجوز فعالیت دوباره را صادر کند که به همین دلیل فعلا نمی توان زمان دقیق آغاز به فعالیت کارخانه را تعیین کرد.

مدیر داخلی کارخانه رب اسدآباد بیان کرد:کارخانه رب گوجه‌فرنگی اسدآباد در سال ۹۴با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث شد که این کارخانه در فصل گوجه‌فرنگی روزانه ظرفیت دریافت ۱۳۰۰ تن گوجه‌فرنگی و تولید حداقل ۲۰۰هزار قوطی رب گوجه را داراست.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403