شاهکار بزرگ یحیی گل محمدی که پرسپولیس را به گلات قهرمانی نزدیک کرد


شاهکار بزرگ یحیی گل محمدی که پرسپولیس را به گلات قهرمانی نزدیک کرد

در حالی که نیمه اول بازی با تراکتور، پرسپولیس نتوانسته بود در زدن ضربات آخر موفق باشد، یحیی گل محمدی در ابتدای نیمه دوم با آوردن مهدی عبدی و امید عالیشاه به زمین بازی سعی کرد شرایط بازی را تغییر دهد. با این حال هرچند پرسپولیس روی یک غافلگیری ابتدا دروازه خود را باز شده دید، اما با نقش کلیدی تعویض های طلایی گل محمدی در عرض 4 دقیقه کامبک خود را...

شاهکار بزرگ یحیی گل محمدی که پرسپولیس را به گلات قهرمانی نزدیک کرد

حضور مهدی عبدی و امید عالیشاه در ابتدای نیمه دوم بازی پرسپولیس مقابل تراکتور ؛ نقش کلیدی تعویض های گل محمدی در کامبک سرخ ها
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۶
شاهکار بزرگ یحیی گل محمدی که پرسپولیس را به گلات قهرمانی نزدیک کرد

در حالی که نیمه اول بازی با تراکتور، پرسپولیس نتوانسته بود در زدن ضربات آخر موفق باشد، یحیی گل محمدی در ابتدای نیمه دوم با آوردن مهدی عبدی و امید عالیشاه به زمین بازی سعی کرد شرایط بازی را تغییر دهد. با این حال هرچند پرسپولیس روی یک غافلگیری ابتدا دروازه خود را باز شده دید، اما با نقش کلیدی تعویض های طلایی گل محمدی در عرض ۴ دقیقه کامبک خود را کامل کرد و تا دقیقه ۸۶، ۲-۱ از تراکتور پیش است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم بازی تراکتور دو تغییر تهاجمی در ترکیب تیمش شکل داد تا بتواند طلسم گلزنی مقابل تراکتور را بشکند.

بعد از فرصت سوزی های پرسپولیس در نیمه اول جدال برابر تراکتور، یحیی گل محمدی برای شروع نیمه دوم دو تغییر تهاجمی در ترکیب تیمش شکل داد و از امید عالیشاه و مهدی عبدی سود برده است.

امید عالیشاه در نیمه دوم با بازوبند کاپیتانی و به عنوان جانشین احسان پهلوان وارد زمین شد تا امیدوار باشد با تخصص بالای خود برای گلسازی طلسم مقابل تراکتور را بشکند. مهدی عبدی نیز دیگر تغییر یحیی گل محمدی بود که جانشین عیسی آل کثیر در این بازی شده است. مهاجم جوان پرسپولیس در اولین فرصت خود ضربه خود را به سمت دروازه زد که در برخورد با مدافع حریف به تیرک دروازه خورد تا آنها همچنان در حسرت گل باشند.

با این حال هرچند پرسپولیس روی یک غافلگیری ابتدا دقیقه ۵۰ دروازه خود را باز شده دید، اما با نقش کلیدی تعویض های طلایی گل محمدی در عرض ۴ دقیقه کامبک خود را کامل کرد و تا دقیقه ۸۶، ۲-۱ از تراکتور پیش است.

دو گل پرسپولیس را مهدی عبدی دقیقه ۶۴ و احمد نوراللهی دقیقه ۶۸ به ثمر رساندند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا