در سفارش و خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی باید به اطلاعات فنی و مالی پروژه، مدت زمان لازم برای ساخت و اجرا و همینطور هزینه نصب نیز دقت شود. بنابراین وقتی به فکر خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی هستید علاوه بر بررسی برند باید بتوانید سایر موارد را نیز مورد سنجش قرار دهید.

می دانیم که کیفیت آب در شرایط مختلف اهمیت دارد و هر صنعت بر اساس سطح نیاز خود به کیفیت آب اهمیت می دهد پس در خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی باید به این موضوع دقت کنید. میزان کیفیت آب در داروسازی به نسبت تولید مواد غذایی فرق می کند و همینطور میزان مصرف آب در هر واحد صنعتی نیز با هم فرق می کند.

دستگاه تصفیه آب صنعتی نوین تصفیه پارس

نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی

خوشبختانه شرکت دستگاه تصفیه آب صنعتی نوین تصفیه novin tasfie با شعار آب را هم باید شست، خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی را برای شما آسانتر کرده است و خیالتان از بابت کیفیت آب جمع است اما باز هم یک سری اطلاعات مهم مطرح است که باید پیش از خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی به آن توجه داشته باشید.

منبع تامین آب خام: وقتی به فکر خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی هستید باید به منبع تامین آب دقت داشته باشید، اینکه از چاه استفاده شده است و یا شبکه های آب شهری و صنعتی مدنظر است. همینطور باید دقت کنید که این منبع چقدر تمیز و مناسب هستند. کیفیت آب خام: بر اساس نوع مصرف آب می بایست یک سری پارامترهای آب بررسی شود. به طور کلی برای بررسی پارامترها نیاز به ابزار تست است و همینطور نیاز است که آنالیز در سطح فیزیکی و شیمیایی یا باکتریولوژی صورت بگیرد و توسط آزمایشگاه های معتبر انجام شود و همینطور نیاز است که نظر کارشناسان در این زمینه بررسی شود. میزان مصرف آب: مورد بعدی در خصوص سطح میزان مصرفی آب تصفیه شده است یعنی مثلاً چند لیتر در روز و یا در ساعت نیاز است. گاه این مقیاس به دقیقه یا ثانیه نیز می رسد و بسیار مهم است. کیفیت آب خروجی: دقت داشته باشید که کیفیت آب خروجی دستگاه می بایست بر اساس پارامترهای مختلف سنجیده شود. سطح کیفیت مشخص می کند که آب مورد استفاده چقدر قابل قبول است. محل انجام پروژه محدودیت ها: در صورتی که فضا کوچک باشد می بایست مشخص شود همینطور افت شدید فشار آب نیز باید سنجیده شود.

در خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی باید به اطلاعات فنی و مالی پروژه، مدت زمان لازم برای ساخت و اجرا و همینطور هزینه نصب نیز دقت شود. بنابراین وقتی به فکر خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی هستید علاوه بر بررسی برند باید بتوانید سایر موارد را نیز مورد سنجش قرار دهید.

دستگاه تصفیه آب صنعتی نوین تصفیه پارس

حمید رضا کامیاب، مدیر عامل شرکت نوین تصفیه پارس، موفق به اخذ گواهینامه های زیر به منظور ارتقا دانش شرکت خود و همچنین توجه به حقوق مشتریان و مدیریتی صحیح با رویکرد رهبری و کار تیمی ، شده است.

اخذ گواهینامه مدیریت بازار توسط انجمن توسعه و بهبود صنایع ایران دریافت گواهینامه آموزش ارتباط با مشتری از آکادمی AGR سوئد دریافت تندیس مدیریت بازار و مشتری مداری نوین از سازمان توسعه صنایع ایران اخذ گواهینامه انتظارات مشتری از مؤسسه بین المللی IQC انگلیس. دوره آموزشی مشاوره صنعتی مرتبط با دامنه فعالیت شرکت از آکادمی TUV آلمان دوره آموزشی مدیریت اجرایی با رویکرد ارزیابی عملکرد کارکنان از آکادمی TUV آلمان دوره آموزشی سیستم مدیریت کیفیت ISO9001 با رویکرد فرآیندشناسی سازمانی

شرکت نوین تصفیه پارس در راستای اهداف کیفی سال ۱۴۰۰ شرکت، با استفاده از مشاوران و کارشناسان خبره و نظارتهای مدیران ارشد شرکت، موفق به اخذ گواهینامه‌های بین المللی در راستای کیفیت، عملکرد و تایید محصول به شرح ذیل گردیده است:

گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015

در راستای بهبود عملکرد و کنترل کیفی محصولات تولیدی و کنترل عملکرد کارکنان موفق به اخذ استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015 با تاییدیه بین المللی IAF و مورد تایید سازمان تایید صلاحیت و بازرسی ایران NACI گردیده است.

گواهینامه استاندارد سیستم مشتری مداری، رضایتمندی مشتری ISO10004

در راستای افزایش رضایتمندی مشتری و بهبود عملکرد در ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات بهتر موفق به اجرای کلیه الزامات استاندارد و اخذ گواهینامه بین المللی گردیده است.

گواهینامه NFS بنیاد جهانی ملی بهداشت Foundation Sanitation National

در راستای تایید محصولات خود بر پایه الزاماتی :

همچون اطمینان از عملکرد دستگاه اطمینان از بهداشتی بودن اجزا و قطعات محصول تولیدی اطمینان از کیفیت محصول اطمینان ازعدم تبلیغات گمراه کننده.

موفق به اخذ استاندارد ANSI61/NFS:201 با اعتبار بین المللی و تاییدیه آزمایشگاه بین المللی NISAB که دارای استاندارد ۱۷۰۶۵ می‌باشد ، گردیده است.

کلیه تست ها و نتایج آزمایشات مرتبط با فعالیت محصول طی یک دفترچه با اعتبار بین المللی NISAB و آزمایشگاه اکرودیته دارای تاییدیه 17065 و 17025می باشد .

در آخر در راستای تولید منطبق با استانداردهای بین المللی و روز اروپا شروع به اجرای الزامات استاندارد CE با اعتبار AB بین المللی نموده است ، تا در نهایت موفق به اخذاین استاندارد گردد.

خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم

پیشنهاد ما این است که هرگز به سراغ خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم نروید! شاید بپرسید چرا؟

حقیقت امر این است که هر دستگاه بر اساس آب ورودی و مقدار آبی که برای بهره برداری نیاز دارد طراحی و اجرا می شود. وقتی اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی می کنی ممکن است دستگاه توانایی لازم در تصفیه آب را نداشته باشد.

مثلاً بارها دیده شده که در فیلترهای ممبران گرفتگی ایجاد می شود و این موضوع به دلیلی تغییر آنالیز آب ورودی ایجاد می شود.

گاه دیده می شود که پمپ های طبقاتی خراب هستند و این موضوع به دلیل فشار بیشتر یا کمتر است. تغییر آب ورودی در سیستم باعث می شود که پمپ نتواند در نمودار اصلی کار کند و همینطور سبب می شود که آمپر کشیده شود و یا طبقات و کاسه نمد ها آب دهند.معمولاً واحدهای پیش تصفیه شنی و کربنی به درستی عمل نمی کنند. در خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم باید به همه قطعات دقت کنید.

اما شما می توانید اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی نوین تصفیه پارس Novin tasfie pars با قیمت مناسب نمایید تا هم محصول خوبی به دست شما برسد و هم از نظر قیمت خاطرتان جمع باشد.

کاربرد دستگاه تصفیه آب صنعتی

دستگاه تصفیه آب صنعتی کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد مثلاً به منظور شیرین سازی و تصفیه آب دریا استفاده می شود.

در زمینه تولید آب بسته بندی و تولید آب شرب استفاده می شود و مورد مصرف صنایع الکترونیک و صنایع آبکاری فلزات نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه برای تامین آب مورد مصرف در صنایع شیمیایی استفاده می شوند و حتی برای داروسازی و غذایی و یخ سازی نیز مناسب هستند.

این دستگاه در راستای تامین آب مورد مصرف دیگ های بخار قابل اجرا هستند و همینطور در برج های خنک کننده نیز استفاده می شوند.

در راستای تامین واحدهای دامداری می توانید اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی نوین تصفیه novin tasfie نمایید و حتی در واحدهای تولید محصولات گلخانه ای نیز از این دستگاه ها استفاده می شود.

این محصول برای تغلیظ آب میوه و شیر و همینطور محلول هایی که حاوی شکر هستند گزینه خوبی محسوب می شود.

این محصول در زمینه تغلیظ آمینو اسیدها نیز کاربرد زیادی دارند.

دستگاه تصفیه آب صنعتی نوین تصفیه پارس

خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی با چند کلیک ساده

شما می توانید از طریق سایت novintasfie.com اقدام به خرید بهترین دستگاه تصفیه آب صنعتی نمایید. نوین تصفیه یکی از بزرگترین ارائه دهندگان دستگاه های تصفیه آب صنعتی هستند که توانسته اند تجهیزات جانبی اصلی با کیفیت بالا را ارائه دهند. این سایت توانسته در زمینه ارائه خدمات بهتر همه تلاش خود را به کار بگیرد.

شما می توانید به سادگی و از طریق سایت اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی با بهترین کیفیت نمایید. قیمت خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی بر اساس کیفیت و ساختار دستگاه مشخص می شود و گاه از نظر قیمت گذاری شرایط نوسان دارد اما تیم فروش نوین تصفیه به شما کمک می کند تا بهترین گزینه را خریداری کنید.

قطعات به کار رفته برای دستگاه تصفیه آب صنعتی بر اساس مدل و سبکی که دارند دسته بندی می شوند. هر قطعه بر اساس موقعیت دستگاه سنجیده می شود و نوع برند اجرایی نیز گاه با هم فرق می کند و برخی از قطعات وارداتی و مونتاژ شده هستند.

شما می توانید اقدام به خرید دستگاهی نمایید که هم ساختار اجرایی خوبی دارد و هم بدون هزینه واسطه به دست شما می رسد. دقت کنید که در خرید خود باید همه شرایط را مدنظر قرار دهید. دستگاه های تصفیه آب معمولاً بر اساس سبک و مدل بندی که دارند قیمت گذاری می شوند.

طرح فروش فوق العاده نیز برای شما وجود دارد پس همه چیز برای خرید هوشمندانه فراهم است.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اقساطی

اگر شما هم شرایط خرید نقدی دستگاه تصفیه آب خانگی ندارید جای هیچ نگرانی هم نیست، گروه فنی و مهندسی نوین تصفیه پارس برای شما دستگاه تصفیه آب خانگی پرفکت واتر خود را به صورت اقساط 10 ماهه با نصب و ارسال رایگان فراهم نموده است.

دستگاه تصفیه آب صنعتی نوین تصفیه پارس

ویژگی های دستگاه تصفیه آب پرفکت واتر

اقساط 10 ماهه 1 سال ضمانت طلایی در سرتاسر ایران حمل و ارسال رایگان نصب کاملا رایگان خدمات پس از فروش مادام العمر ارسال سریع کارشناس برای نصب موتور کاملا بی صدا و درجه 1 تبدیل آب شور به شیرین برای مناطق با اب شور

برای خرید دستگاه تصفیه آب اقساطی پرفکت واتر 10 ماهه میتوانید، با کارشناسان نوین تصفیه از طریق شماره 09905469007 تماس بگیرد یا وارد سایت پرفکت واتر و فروشگاه تصفیه آب به آبی شوید خرید کنید.

ارتباط با نوین تصفیه پارس:

آدرس : تهران کیلومتر 22 جاده خاوران پاکدشت، خیابان شهید مطهری، روبروی فرمانداری، پلاک 420، واحد 1

مدیر فروش و بازرگانی: مهندس عباس زاده 09120205975

مدیرعامل حمید رضا کامیاب : 09122592845

شماره تماس شرکت: 4-02136440112

سایت : www.novintasfie.com

اینستاگرام : instagram.com/novin.tasfie.pars

ش