مسجد و مرکز اسلامی جدید در «میزوری» آمریکا،آماده ساخت شد


 مسجد و مرکز اسلامی جدید در «میزوری» آمریکا،آماده ساخت شد

اقلیت های اسلامی ایالت میزوری آمریکا از آمادگی خود برای ساخت مسجد و مرکز اسلامی در این ایالت خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «الالوکه»، اقلیت های اسلامی ایالت میزوری آمریکا اعلام کردند: زمینه ساخت مرکز اسلامی جدید به اضافه یک مدرسه اسلامی برای آموزش مسلمانان در این ایالت فراهم شده است.

بعد از دهه ها انتظار و برنامه ریزی، اقلیت های اسلامی می خواهند یک مدرسه و مرکز اسلامی را ایالت میزروی بسازند و انتشار این خبر باعث خوشحالی مسلمانان این منطقه شده است.

شاکر حمودی، یکی اعضای اقلیت های اسلامی ایالت میزوری گفت: ما برای ساخت مدرسه و مرکز اسلامی بیش از ده سال است که برنامه ریزی می کنیم و الان زمان ساخت آن فرا رسیده است.

وی افزود: این ساختمان جددید با توجه به افزایش ساکنان مسلمان آن، برای مسلمانان این ایالت ظرفیت دارد، زیرا مسجد این ایالت که در سال 1983 میلادی بنا شده است، برای این تعداد جمعیت مسلمانان ظرفیت نداشت.

وی تاکید کرد: مدرسه جدید اسلامی نیز دارای کلاس های تحصیلی، سالن های آموزشی برای طلاب علوم اسلامی است و در آن زبان عربی و علوم دینی و فرهنگی این آموزش داده می شود.

شاکر حمودی در ادامه اظهار کرد: قرار است یک سالن ورزشی نیز در داخل مدرسه بنا شود و علاوه بر آن زبان عربی، قرآن و علوم اسلامی نیز برای تقویت هویت اسلامی کودکان مسلمان نیز تدریس می شود.

اقلیت های اسلامی ایالت میزروی در سال 2015 میلادی برای ساخت این مرکز برنامه ریزی کرد، اما عملیات ساخت به دلیل موانع مهیا نشد.

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان