آمازون شایعه پشتیبانی از بیت کوین را تکذیب کرد


آمازون شایعه پشتیبانی از بیت کوین را تکذیب کرد

علی‌رغم رد شایعات اضافه‌شدن پرداخت‌های بیت کوین، سخنگوی این غول تجارت الکترونیکی گفته است که این شرکت همچنان به فضای ارزهای دیجیتال علاقه‌مند است. شایعه اضافه‌شدن پرداخت بیت کوین به آمازون تکذیب شد آمازون گمانه‌زنی‌های اخیر را در مورد پشتیبانی از پرداخت‌های بیت کوین رد کرده و ادعا می‌کند که در حال حاضر برنامه‌ای برای […] نوشته آمازون شایعه...

شایعه اضافه‌شدن پرداخت بیت کوین به آمازون تکذیب شد

آمازون گمانه‌زنی‌های اخیر را در مورد پشتیبانی از پرداخت‌های بیت کوین رد کرده و ادعا می‌کند که در حال حاضر برنامه‌ای برای این ارز دیجیتال ندارد.

طبق گزارش رویترز در تاریخ 27 جولای به نقل از سخنگوی این شرکت، آمازون همچنان به صنعت ارزهای دیجیتال علاقه‌مند است، اما هنوز برنامه خاصی برای پیاده‌سازی پرداخت‌های رمزارزی ندارد.

این سخنگوی آمازون اظهار داشت: «علی‌رغم علاقه ما به این فضا، گمانه‌زنی‌های پیرامون برنامه‌های خاص ما برای ارزهای دیجیتال صحت ندارد.»

بااین‌حال، او انکار نکرد که آمازون در حال تحقیق در مورد پرداخت‌های رمزارزی است و اضافه کرد: «ما همچنان بر روی بررسی تجربه کاربران متمرکز هستیم.»

در 22 جولای، آمازون یک آگهی برای استخدام مدیر محصولات ارز دیجیتال و بلاک چین ارسال کرد. چهار روز بعد، روزنامه London’s City A.M، خبری را با استناد به یک فرد با اطلاعات داخلی که ادعا می‌کرد آمازون به‌طورقطع در حال آماده‌سازی برای پشتیبانی از پرداخت‌های بیت کوین و راه‌اندازی یک ارز دیجیتال بومی است، منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: احتمال اضافه شدن بیت کوین به‌عنوان روش پرداخت در آمازون

وو بلاک چین، رسانه ارزهای دیجیتال چینی، شایعه برنامه‌های آمازون را یک عامل اصلی برای رشد قیمت بازار در روز دوشنبه دانست. بیت کوین در آخرین ساعات روز دوشنبه، در طی کمتر از سه ساعت، تقریبا 15 درصد افزایش قیمت داشت و به 40،581 رسید.

با رد شدن شایعات پشتیبانی آمازون از بیت کوین، قیمت این ارز دیجیتال روند نزولی به خود گرفت. در زمان نوشتن مقاله، BTC طی 24 ساعت گذشته با کاهش 4.21 درصدی به قیمت 37،070 دلار معامله می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس