استعفای دوباره دلفانی از هیات مدیره استقلال


استعفای دوباره دلفانی از هیات مدیره استقلال

داریوش دلفانی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بار دیگر استعفای خود را از هیات مدیره این باشگاه اعلام کرد. دلفانی پیش‌تر نیز از سمت خود کناره گیری کرده بود، اما مسئولان مخالفت کردند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، هیات مدیره باشگاه استقلال را باید یکی از بی ثبات‌ترین نقاط این باشگاه در سال‌های اخیر نامید. جایی که مسئولان منتخب آن از سوی وزارت ورزش و جوانان پی درپی با تغییر مواجه می‌شوند. این جا به جایی‌های مداوم به وسیله وزارت ورزش و از سوی تصمیم گیران این باشگاه انجام شده و یا اینکه افراد حاضر درهیات مدیره بعد از گذشت زمانی از فعالیت به این نتیجه رسیده‌اند که حضورشان دردی دوا نمی‌کند و باید باشگاه را ترک کنند.

برخی هم بوده‌اند که به دلیل مسائل حاشیه‌ای این باشگاه را ترک کرده‌اند. به تازگی نیز اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شده‌اند، اما دیری نگذشته که یکی از اعضای هیات مدیره تمایلی برای ادامه همکاری با باشگاه استقلال از خود نشان نمی‌دهد. این شخص داریوش دلفانی است. مردی که در هیات مدیره چند تیم صنعتی نیز حضور داشت. دلفانی دلیل پافشاری خود برای خروج از دایره مدیریت باشگاه استقلال را این چنین برشمرده است: «ساماندهی استقلال یک کار بسیار بزرگ و پر اهمیت است و فکر می‌کنم افرادی باید حضور داشته باشند که بتوانند تمام وقت خود را به این مسئله اختصاص دهند که استقلال همانطور که در ماه‌های گذشته بهترین نتایج را به دست آورده بتواند ره این روند ادامه دهد و هواداران خود را بیش از گذشته خوشحال کند.» دلفانی خداحافظی رسمی خود را این گونه اعلام کرده است: «به این وسیله ضمن عذرخواهی از مدیرعمل و هواداران استقلال دعای خیر و انرژی مثبتم را نثار این تیم می‌کنم که تاکید موکد دارم که استعفای مرا بپذیرند.»

این استعفاء درشرایطی رسانه‌ای شده که وضعیت حمیدرضا آصفی نیز با هیات مدیره باشگاه استقلال مبهم است. هرچند که با توجه به رسیدن به روز‌های پایانی دولت فعلی بعید است که اساسا بقیه اعضای هیات مدیره و حتی مدیرعامل باشگاه استقلال شانسی برای حضور مداوم دراین باشگاه داشته باشند و به احتمال خیلی زیاد دیگر اعضای هیات مدیره نیز برکنار خواهند شد ومدیران جدید برمسند کار قرار خواهند گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام