جزئیات جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد 


جزئیات جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد 

یاسوج - ایرنا - مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد جزئیات برگزاری یازدهمین دوره جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در این استان را اعلام کرد. 

یاسر رحیمیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره ملی در کهگیلویه و بویراحمد اشاعه و ترویج هر چه بیشتر فرهنگ رضوی و کتابخوانی بین قشرهای مختلف مردم استان است.

وی افزود: بمنظور جلب بیش از پیش مشارکت ناشران و کتابداران کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره ملی ۲ بخش حمایت از چاپ و انتشار منابع برتر و مروجان فرهنگ رضوی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۶ عنوان کتاب در رده های سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال در این جشنواره ملی معرفی شده است.

رحیمیان عنوان کرد: در رده سنی کودک کتاب‌ «زندگی امام رضا (ع)» اثر سید مهدی مهاجرانی از انشارات کتابک در این جشنواره ملی لحاظ شده است.

وی ابراز داشت: در رده سنی نوجوان کتاب های «برای ضامن آهو» و «۵۵ پرسش و پاسخ درباره امام رضا (ع) و زیارت ایشان» اثر غلامرضا حیدری ابهری از انتشارات بِه نشر در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: «چشمه های بهشت: گزیده عیون اخبار الرضا (ع)» اثر محمدهادی زاهدی از انتشارات بِه نشر کتاب لحاظ شده برای رده سنی جوان و بزرگسال در این جشنواره ملی خواهد بود.

رحیمیان اظهار داشت: این جشنواره ملی در کهگیلویه و بویراحمد در ۲ بخش فردی و خانوادگی و در بستر فضای مجازی برگزار می ‌شود.

وی افزود: علاقمندان می‌ توانند به صورت فردی یا خانوادگی و از طریق سامانه الکترونیکی کتابخوانی به نشانی اینترنتی www.samakpl.ir در این جشنواره ملی شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برگزیدگان این جشنواره ملی معرفی و با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل می شوند.

رحیمیان عنوان کرد: آخرین مهلت برای شرکت در این جشنواره ملی اول آبان ماه ۱۴۰۰ است.

وی ابراز داشت: علاقمندان برای دریافت فایل کتاب های این جشنواره ملی به نشانی اینترنتی ‌ www.samakpl.ir و یا به کتابخانه‌ های عمومی کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...