مجموعه زیر نور ماه در سمنان مقابل دوربین می‌رود


مجموعه زیر نور ماه در سمنان مقابل دوربین می‌رود

سمنان- ایرنا- معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: مجموعه فیلم‌های کوتاه با عنوان «زیر نور ماه» به منظور ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و بازآفرینی خاطرات شهیدان، رزمندگان و بانوان دفاع مقدس در سمنان تولید می شود.

حسین شریفی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: مجموعه «زیر نور ماه» شامل ۱۰ فیلم‌نامه کوتاه است که توسط کارگردان‌های مختلف در مرداد ۱۴۰۰ تولید می‌شود که هر قسمت آن دارای داستان جداگانه در موضوع های اجتماعی، اقتصادی، ازدواج، آداب همسرداری، همسایه داری و رعایت بیت المال است.

وی افزود: امیرحسین قدیری و محمدمهدی مداح تهیه کنندگی این مجموعه را بر عهده دارند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: ۲ قسمت نگاه و حلقه از مجموعه «زیر نور ماه» به کارگردانی حسین شریف‌نیا در تابستان و پاییز امسال مقابل دوربین می‌رود.

شریفی بیان کرد: در این مجموعه تلاش می‌شود شرایط متفاوتی از دوران بعد از پایان جنگ به تصویر کشیده شود و نگاه متفاوتی به شرایط اجتماعی بعد از جنگ وجود دارد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: موسسه مردم نهاد هنرآفرینان مانا با مشارکت معاونت هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان و همکاری دستگاه های اجرایی این مجموعه را تولید می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید