امروز در عالی‌ترین سطح تخصصی در برابر ابرقدرت‌ها ایستادگی می‌کنیم


امروز در عالی‌ترین سطح تخصصی در برابر ابرقدرت‌ها ایستادگی می‌کنیم

تهران- ایرنا- فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق گفت: با تاکید بر اینکه پدافند هوایی مجموعه‌ای کاملاً تخصصی و دانش‌بنیان است، گفت: امروز در عالی‌ترین سطح تخصصی در برابر ابرقدرت‌های ایستادگی می‌کنیم.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، سرتیپ دوم ارسلان پرویز در جریان بازدید از سایت شهید علائی کاخکی گناباد ضمن دیدار با امام جمعه نماینده مجلس و فرماندار شهرستان گناباد با گرامیداشت دهه ولایت و امامت و با اشاره به اهمیت ویژه نقش پدافند هوایی گفت: امروز امنیت آسمان شرق کشور حاصل تلاش فرماندهان و رشادت‌های کارکنان پدافند هوایی است که به صورت شبانه‌روزی تحرکات دشمنان را رصد می‌کنند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق در این دیدار که به منظور بررسی توسعه منطقه پدافند هوایی شرق برگزار شد، با تاکید بر اینکه پدافند هوایی مجموعه‌ای کاملاً تخصصی و دانش‌بنیان است، گفت: امروز در عالی‌ترین سطح تخصصی در برابر ابرقدرت‌های ایستادگی می‌کنیم.

پرویز، بر نقش و جایگاه پدافند در افزایش اقتدار ملی تاکید کرد و افزود: بایستی به درستی جایگاه پدافند در بین مسئولان و مردم تبیین شود. هر چقدر در پدافند هوایی قوی باشیم به همان اندازه برای دشمن عامل بازدارندگی ایجاد خواهد شد.

وی از اعلام آمادگی پدافند در مشارکت و اجرای برنامه‌های مردم یاری خبر داد و تصریح کرد: پدافند هوایی در کنار وظیفه ذاتی خود که دفاع شایسته از اقتدار و امنیت کشور است در پیشامدهای مختلف از هیچ کمکی برای خدمت به مردم عزیز میهن فروگذار نخواهد کرد.

در ادامه این دیدار محمد صفایی نماینده مردم شهرستان گناباد ضمن تقدیر از نقش سازنده پدافند هوایی گفت: از آنجا که استان خراسان جنوبی یکی از استان‌های مهم و مرزی کشور است و از طرفی زیرساخت‌های مهمی در این استان وجود دارد حضور پدافند هوایی در این منطقه از کشور یک ضرورت انکار نشدنی به شمار می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های نظامی و دفاعی علیرغم تمام تحریم‌های تسلیحاتی، افزود: امروز به برکت خودباوری که انقلاب اسلامی برای ما به ارمغان آورد، با توکل به خدا و همت جوانان کشورمان، به قدرت برتر منطقه تبدیل شده است.

نماینده مردم شهرستان گناباد تصریح کرد: هرگونه تعرض احتمالی از سوی بیگانگان، با پاسخ قاطع، کوبنده و دندانشکن نیروهای مسلح ما همراه خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط