افزایش پروازهای هفتگی هما به فرانسه


افزایش پروازهای هفتگی هما به فرانسه

تهران- ایرنا- پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما علاوه بر روزهای دوشنبه، از 15 مردادماه (6 آگوست) روزهای جمعه هر هفته نیز به فرودگاه شارل دوگل پاریس برقرار می‌شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی "هما"، این پرواز در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) را ترک و در ساعت ۱۳ و ۵ دقیقه (به وقت محلی) وارد فرودگاه شارل دوگل شهر پاریس می‌شود.

بازگشت این پرواز در ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه از فرودگاه شارل دوگل پرواز و در ساعت ۲۲ و ۵۰ دقیقه در فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) به زمین می‌نشیند.

هم اکنون هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در روزهای دوشنبه هر هفته در ساعت ۱۷ و ۵۵ دقیقه از فرودگاه حضرت امام (ره) پرواز و در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه به فرودگاه شارل دوگل پاریس وارد می‌شود.

بازگشت این پرواز در ساعت ۲۳ (به وقت محلی) انجام و در ساعت ۷ و ۱۵ روز سه‌شنبه در فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) به زمین می‌نشیند.

هما دراین اطلاعیه افزوده است: براساس مقررات جدید کشور فرانسه، مسافری می‌تواند به این کشور وارد شود که دارای کارت واکسیناسیون جانسون، فایزر، مدرنا وآسترازنکا باشد و از زمان دریافت اولین واکسن جانسون ۲۸ روز و از دومین نوبت واکسن فایزر یا مدرنا یا آسترازنکا ۱۴ روز گذشته باشد.

هم چنین تمامی مسافران بالای ۱۱ سال در پروازهای ورودی به فرانسه می بایست قبل از پرواز، آزمایش PCR را در محدوده ۷۲ ساعت مانده به پرواز در یکی از مراکز تأیید شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران در نشانی https://health.behdasht.gov.ir انجام دهند.

براساس این مقررات مسافران پس از ورود به فرانسه، می بایست به مدت ۷ روز در محل سکونت، خود را قرنطینه خانگی کنند. همچنین مسافران دارای کارت واکسیناسیون کرونا نیز می‌بایست اقدام به انجام تست PCR کنند اما از قرنطینه خانگی در بدو ورود به کشور فرانسه معاف خواهند بود.استفاده از ماسک در طول پرواز و در فرودگاه‌ها الزامی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در