کتابفروشی «خانه کتاب» در کرمانشاه افتتاح شد


کتابفروشی «خانه کتاب» در کرمانشاه افتتاح شد

کرمانشاه – ایرنا – کتابفروشی «خانه کتاب» در شهر کرمانشاه روز چهارشنبه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

«آرش بیدل» مدیر این مجموعه فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ، این کتابفروشی که در پنج طبقه طراحی شده است مکانی آرام برای مطالعه و همچنین محیطی شاد و دلپذیر را برای کودکان و نوجوانان فراهم کرده است اظهار داشت : سالهای زیادی است که آرزوی راه‌اندازی یک کتابفروشی را در سر دارم و امروز و بعد از حدود پنج سال این رویا محقق شد.

کتابفروشی «خانه کتاب» در کرمانشاه افتتاح شد

وی ادامه داد : بخش های مختلفی در این مجموعه فرهنگی در نظر گرفته شده است مانند بخش کودک و نوجوان، بخش بزرگسال و کتاب های عمومی و به زودی هم بخش صنایع دستی هم به این مجموعه اضافه می شود تا علاقه مندان از صنایع دستی کرمانشاه هم بازدید و خرید داشته باشند.

بیدل در خصوص اعتبارات هزینه شده در این مجموعه هم گفت : تاکنون ۲ و نیم میلیارد تومان هزینه ساخت و یک و نیم میلیارد تومان هم برای اقلام داخل مجموعه هزینه شده است و امروز با توجه به تورم به وجود آمده ارزش این ملک چندین برابر شده است بطوریکه اگر برای کسب و کار دیگری از این مجموعه استفاده می‌شد سود به مراتب بیشتری داشت.

وی با اشاره به اینکه در این محدوده چنین مجتمعی با بهترین امکانات وجود ندارد افزود : خانواده‌ها می‌توانند فرزندان خود را برای بازدید به این مکان (بالاتر از میدان آیت الله کاشانی، خیابان فرعی روبروی اداره کار جنب فروشگاه رفاه) بیاورند و اجباری هم به خرید نیست و در این مکان علاوه بر بازی، کتاب می‌خوانند و حتی برای آنها کتاب هم می‌خوانند.

کتابفروشی «خانه کتاب» در کرمانشاه افتتاح شد

کتابفروشی ها در طرح فروش کتاب تابستانه ثبت نام کنند

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تشکر از مجموعه کتابفروشی خانه کتاب گفت : امروز هم به مناسبت روز ملی کرمانشاه و همچنین طرح فروش تابستانه کتاب از فاز دوم خانه کتاب بازدید و آن را افتتاح کردیم.

«مظفر تیموری» کتابفروشی خانه کتاب را یکی از کتابفروشی های فعال استان دانست و اظهار داشت : امیدواریم برای بالا بردن سرانه مطالعه در استان و ترویج فرهنگ کتابخوانی، شاهد بازگشایی هر چه بیشتر این مجموعه ها در کرمانشاه باشیم.

وی با اشاره به طرح فروش تابستانه کتاب در کرمانشاه هم گفت : در این طرح کتابها با ۲۰ درصد تخفیف به مردم ارائه می‌شود و فرصت مغتمی برای کتابفروشان و کتابخوانان کرمانشاه است.

تیموری در پایان گفت : از مجموع ۷۹ کتابفروشی استان فقط ۱۴ کتابفروشی عضو طرح فروش کتاب هستند و از همه کتابفروشی‌هایی که عضو نیستند تقاضا داریم با مراجعه به سایت ketab.ir در این طرح ثبت نامه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق