74 درصد دانش آموزان با نیاز ویژه آذربایجان غربی در شبکه شاد فعال هستند


74 درصد دانش آموزان با نیاز ویژه آذربایجان غربی در شبکه شاد فعال هستند

ارومیه-ایرنا- رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: 74 درصد دانش آموزان با نیاز ویژه استان که در مدارس استثنایی تحصیل می کنند، در شبکه شاد فعال هستند.

عیسی محمدی روز چهارشنبه در حاشیه سی و پنجمین اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای پوشش حداکثری،اطلس آموزشی از روش های آموزشی حضوری با رعایت پرو تکل ها در روستاهای صعب العبور و مدارس دور دست و ارائه بسته های آموزشی و تحویل آن به خانواده ها و همچنین نظارت آموزشی حضوری معلمان بهره بردیم.

وی ادامه داد: برای سال آینده ضمن ادامه آموزش به صورت حضوری، تهیه امکانات هوشمند برای بقیه دانش آموزان که نیاز دارند و تهیه بسته های آموزشی فعال و خلاقانه و ارسال امکانات پخش سی دی و دی وی دی برای مدارس روستایی و آموزش معلمان با روشهای تخصصی سعی می شود روند یاد دهی و یادگیری با کیفیت ادامه یابد.

وی بیان کرد: در دوران کرونا،آموزش و پرورش استثنایی با تکیه بر سه اصل تداوم آموزشی و انعطاف پذیری روشهای یاددهی و یادگیری در راستای بهبود کیفی آموزش و پوشش حداکثری تلاش کرده است.

وی اظهار داشت: آماده بودن برای تغییرات شرایط کرونایی و تطابق با هر شرایط بدون تاثیر در کیفیت آموزشی باید در دستور کار قرار گیرد.

سی و پنجمین اجلاس روسای آموزش و پرورش کشور به صورت همزمان و ویدئو کنفرانس در سراسر کشور پنجم و ششم مرداد ماه برگزار می شود.

در حال حاضر بیش از ۲هزار و ۵۰۰ دانش آموز استثنایی در استان مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد حدود ۵۰۰ دانش آموز به صورت تلفیقی در مدارس عادی تحصیل می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)