واکسیناسیون فرهنگیان ایلام از فردا آغاز می شود


واکسیناسیون فرهنگیان ایلام از فردا آغاز می شود

ایلام - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: واکسیناسیون فرهنگیان استان ایلام از فردا هفتم مردادماه و همزمان با عیدسعید غدیر خم آغاز می شود.

به گزارش ایرنا، دکتر جمیل صادقی فر روز چهارشنبه در حاشیه سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور پرورش که به صورت ویدیوکنفرانس در سالن جلسات باشگاه فرهنگیان ایلام در حال برگزاری است، افزود: به منظور دایر کردن کلاس‌های حضوری و به منظور ایجاد ایمنی بین فرهنگیان و معلمان بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد طرح واکسیناسیون فرهنگیان در اولویت قرار گیرد.

وی وضعیت شیوع این ویروس را در پیک پنجم بسیار فاجعه بار و خطرناک دانست و انجام واکسیناسیون را لازم و ضروری برشمرد و گفت: انتظار می رود فرهنگیان استان از این ظرفیت و سهمیه برای واکسینه شدن استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این نشست با قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی استان و اهتمام جدی به جامعه بزرگ فرهنگیان در اجرای واکسیناسیون این قشر، گفت: همه مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان با تمامی امکانات و ظرفیت های موجود آمادگی همکاری با دانشگاه علوم پزشکی را دارند.

امیر مهردادی افزود: در این طرح که از روز پنجشنبه هفتم مردادماه مصادف با عید سعید غدیر آغاز می شود در مجموع ۱۰ هزار و ‭‭۶۴۷‬‬ فرهنگی استان شامل معلمان مدارس دولتی و کارکنان اداری واکسینه می شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس