هدفون بی‌سیم ایر وان Nothing رسما معرفی شد


هدفون بی‌سیم ایر وان Nothing رسما معرفی شد

شرکت Nothing بالاخره اولین محصول خود، یعنی ایرباد بی‌سیم «ایر وان» را با مشخصاتی همچون حذف نویز، شارژ بی‌سیم و مقاومت دربرابر آب رونمایی کرد. بدنه این محصول هم به‌صورت شفاف طراحی شده است.

استارتاپ ناثینگ که کارل پی، هم‌بنیان‌گذار وان‌پلاس، آن را تأسیس کرده است، رسما ایرباد Ear (1) (ایر وان) را رونمایی کرد. این هدفون اولین محصول ناثینگ به‌شمار می‌آید و ۱۷ آگوست سال جاری با قیمت ۹۹ دلار در ۴۵ کشور عرضه خواهد شد. کارل پی قبلا بیان کرده بود که قصد دارد اکوسیستمی متشکل از دستگاه‌های مختلف درست کند که گویا ایر وان اولین عضو آن است.

هدفون بی‌سیم ایر وان Nothing رسما معرفی شد

ایر وان با محوریت پلاستیک شفاف طراحی شده است که به آن ظاهری متفاوت داده و بخشی از مدارهای داخلی آن را نیز نمایش می‌دهد. ایرباد مربوط به هر گوش با یک دایره رنگی سفید یا قرمز کدگذاری شده است. ایر وان به درایورهای ۱۱٫۶ میلی‌متری مجهز شده و در هر دو بخش نرم‌افزار و سخت‌افزار از تکنولوژی شرکت سوئدی Teenage Engineering استفاده می‌کند.

درصورت استفاده به‌همراه کیس شارژ، عمر باتری این ایرباد حداکثر ۳۴ ساعت است و درصورت خاموش‌بودن ANC، به ۵٫۷ ساعت افت می‌کند. ایر وان را می‌توان بی‌سیم و با استفاده از شارژرهای سازگار با Qi یا باسیم و با استفاده از USB-C هم شارژ کرد. در هر ایرباد، سه میکروفون برای حذف نویز تعبیه شده است که می‌توان آن را در حالت حداکثر برای محیط‌های شلوغ یا سبک برای محیط‌های ساکت‌تر قرار داد.

علاوه‌براین، حالت شفافیت (transparency) هم برای آن در نظر گرفته شده تا درصورت فعال‌سازی، امکان شنیدن صداهای محیط برای کاربر فراهم شود. در زمان مکالمه هم، ایر وان صداهای پس‌زمینه را برای بهبود کیفیت مکالمه حذف می‌کند.

هدفون بی‌سیم ایر وان Nothing رسما معرفی شد

ایرباد ناثینگ به ژست‌های کنترلی نیز مجهز شده است که کاربر می‌تواند آن‌ها را با استفاده از اپلیکیشن همراه ایر وان شخصی‌سازی کند. همچنین، این اپلیکیشن محلی برای فعال‌سازی تنظیمات اکولایزر و قابلیت پیداکردن ایرباد (Find my Earbud) است. ایر وان به بلوتوث 5.2 و استاندارد ضدآب IPX4 مجهز شده که به آن امکان می‌دهد دربرابر عرق و پاشیده‌شدن قطرات آب را مقاومت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط