نماینده مجلس: ازدواج در دامغان 14 درصد افزایش یافت


نماینده مجلس: ازدواج در دامغان 14 درصد افزایش یافت

سمنان- ایرنا- نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان ازدواج امسال در شهرستان دامغان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از میانگین کشوری بیشتر است و 14 درصد افزایش یافته است.

به‌ گزارش ایرنا، علی‌اکبر علیزاده روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری و آیین تودیع و معارفه امام جمعه دامغان که در محل سالن منوچهری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان برگزار شد به افزایش ۴.۴ درصدی ازدواج در کشور اشاره کرد و افزود: استان خراسان جنوبی با ۱۶ درصد افزایش، بیشترین آمار افزایش ازدواج را به خود اختصاص داده است که با توجه به این آمار ها، افزایش ۱۴ درصدی ازدواج در دامغان قابل توجه است.

وی تصریح کرد: طبق آمارها، دامغان بیشترین طلاق استان سمنان را به خود اختصاص داده است که با توجه به بررسی های انجام شده مشخص است که آمار طلاق مربوط به مردم ساکن در دامغان نیست.

علیزاده اظهار داشت: طی سال ۹۷ تعداد ۲۸۰ طلاق در دامغان رخ داد که طبق بررسی، ۹۷ نفر از این طلاق ها برای افرادی است که دامغانی نیستند و فقط طلاق را در این شهر ثبت کرده اند و این آمار در سال ۹۸ از ۲۵۰ طلاق ۱۰۹ و در سال گذشته از ۲۲۱ طلاق، تعداد ۱۲۰ طلاق مربوط به دامغانی ها نیست.

وی اضافه کرد: هدف ما افزایش جمعیت دامغان به ۲۵۰ هزار نفر است که برای این هدف همه تلاش خود را به کار می‌گیریم.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینیان که بیش از ۶ سال در سنگر امامت جمعه دامغان فعالیت داشتند، آرزوی موفقیت می‌کنیم و با اتحاد، همدلی و وحدت، امام جمعه جدید را در این مسیر همراهی می‌کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی