صعود قدرتمند بیت کوین/آیا بیت کوین وارد کانال 40 هزار دلاری می شود؟


در حالی که روز گذشته شاهد ریزش بازار ارزهای مجازی بودیم، اما امروز بیت کوین حدود 2 هزار دلار رشد کرد.

به گزارش سایت طلا،در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین بیش از 2 هزار دلار نسبت به دیروز بالا رفت و هم‌اکنون 39 هزار و 735 دلار دست به دست می‌شود.

این قیمت نسبت به هفته پیش 29 درصد رشد کرده و ارزش کل بازار بیت کوین را به 744 میلیارد دلار رسانده است. همانند دو سه روز گذشته امروز هم بازار بیت کوین حجم خوبی خورد و با جابجا شدن 952 هزار بیت کوین 37 میلیارد دلار در این بازار پول خرج شده است. تعداد بیت کوین های جهان هم امروز به 18 میلیون و 769 هزار و 31 عدد رسید.

در حالی که بیت کوین 6.5 درصد بالا رفت اتریوم 4 درصد رشد کرد و به 2305 دلار رسید. باینانس کوین هم 3.3 درصد و کاردانو 3.5 درصد افزایش قیمت داشتند و به ترتیب هر کدام 315، و 1.3 دلار در حال دست به دست شدن هستند.

ریپل شاهکار رشد امروز قیمت بود و حدود 16 درصد بالا رفت و 72 سنت قیمت‌گذاری شده است. دوج کوین هم 4.4 درصد افزایش قیمت داشت و 21 سنت در حال دست به دست شدن است.

به طور کلی ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی امروز 5.2 درصد رشد کرده و 1545 میلیارد دلار رسیده است. در این بازار حدود 100 میلیارد دلار پول جابجا شده و تعداد کل ارزهای مجازی جهان هم به 11 هزار و 71 نوع رسیده است.

صعود قدرتمند بیت کوین/آیا بیت کوین وارد کانال 40 هزار دلاری می شود؟

سطوح حمایت و مقاومت بیت کوین کجاست؟

امروز و روز دوشنبه بیت کوین تلاش کرد تا از سطح مقاومت 40 هزار دلار عبور کند.

قیمت بیت کوین نسبت به هفته پیش 25 درصد رشد کرده و چند روزی است توانسته بالای 36 هزار دلار بماند. در حال حاضر و بر اساس تحلیل‌ها حمایت پایین بیت‌کوین روی 34 هزار دلار است.

بر اساس تحلیل اندیکاتور RSI در یک بازه چهارساعته بیت کوین هم اکنون با خرید بیش از حد مواجه شده و این به آن معناست که پیش بینی می‌شود قیمت آن کاهش یابد. در اندیکاتور شاخص RFI روزانه هم شاهد نزدیک شدن به شرایط خرید بیش از حد هستیم که ممکن است باعث شود قیمت بیت کوین زیر 40 هزار دلار بماند.

اگرچه ممکن است در میان مدت شاهد بالا رفتن قیمت بیت کوین باشیم، اما قیمت بیت کوین در شرایط کنونی به احتمال زیاد بین 30 تا 40 هزار دلار خواهد بود.



صعود قدرتمند بیت کوین/آیا بیت کوین وارد کانال 40 هزار دلاری می شود؟

میزان دارایی‌های بیت کوینی تسلا چقدر است؟

نشریه فوربس گزارش داد که ارزش دارایی‌های بیت کوینی شرکت خودروسازی تسلا یک میلیارد دلار کاهش یافته است.

شرکت تسلا شب گذشته اعلام کرد که در سه ماهه دوم سال جاری شاهد کاهش یک میلیارد دلاری ارزش بیت کوین‌های تحت تملک این شرکت نسبت به سه ماهه نخست امسال بوده است.

تسلا در روزهای پایانی ماه مارس 2.5 میلیارد دلار بیت کوین داشت، اما از آنجا که قیمت بیت کوین 40 درصد کاهش یافته، ارزش دارایی‌های بیت کوینی این شرکت هم پایین آمده و هم‌اکنون به 1.5 میلیارد دلار رسیده است.

تسلا در گزارش خود اعلام کرده که هم‌اکنون حدود 1.5 میلیارد دلار بیت کوین دارد و در سه ماهه سوم امسال هیچ کدام از بیت کوین‌های خود را نفروخته است.

ایلان ماسک بنیانگذار و مالک 20 درصد سهام تسلا هم در ماه می گفته بود که این شرکت بیت‌کوین‌های خود را نفروخته است. چند روز پیش از این اعلام ایلان ماسک شایعات مربوط به فروش بیت‌کوین‌های تسلا باعث شد تا قیمت بیت کوین 20 درصد سقوط کند.

اگرچه شرکت تسلا گفته که نه تنها در این سه ماه از محل نگهداری بیت کوین سود نکرده بلکه 23 میلیون دلار هم به خاطر پایین آمدن قیمت بیت کوین ضرر کرده است. اما امروز قیمت بیت کوین به مرز 40 هزار دلار رسید و احتمالا تسلا توانسته این ضرر را جبران کند.

تسلا در سه ماهه نخست امسال معادل 1.5 میلیارد دلار بیت کوین را در بازه قیمتی 30 تا 38 هزار دلاری خریده بود اما اعلام نکرده که هم اکنون چه تعداد بیت کوین دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند