توزیع اقلام ضروری بین نیازمندان ایلامی از کولر آبی تا گوشت قرمز و سبد خوراکی


توزیع اقلام ضروری بین نیازمندان ایلامی از کولر آبی تا گوشت قرمز و سبد خوراکی

در مراسمی با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام و تعدادی دیگر از مدیران استانی برگزار شد مرحله ای دیگر از توزیع اقلام و کالاهای ضروری در بین نیازمندان این استان آغاز شد.

‍«قنبر موسی‌نژاد»، مدیرکل کمیته امداد استان در این مراسم، اظهار کرد: به مناسبت عید سعید غدیر و نیز گرامی داشت سه هزار شهید والامقام این استان ،چند قلم کالای ضروری شامل یک هزار دستگاه کولر ، هزار و سیصد سبد غذایی، ۵۲۰۰ هزار بسته گوشت قرمز و بیش از سی و سه هزار پرس غذا در بین مددجویان و نیازمندان استان در حال توزیع است.

وی افزود: این اقلام و کالاها با مشارکت و هم افزایی بین کمیته امداد و خیرین تهیه شده اند و با اولویت مناطق بسیار محروم در نقاط گوناگون استان و حاشیه نشین های مناطق شهری توزیع می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه تلاش ما این بوده است که در ادامه خدمات حمایتی کمیته امداد در راستای کاسته شدن از مشکلات اقتصادی، مددجویان این نهاد با دریافت این اقلام خاطره خوبی از حادثه غدیر داشته باشند تصریح کرد: برای کمک به خانواده های مددجو در شرایط اقتصادی موجود همچنان نیازمند مشارکت قشر خیر و نیکوکار در دستگیری از نیازمندان هستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمد فتاحی»، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام و رئیس بنیاد بین المللی غدیر استان نیز در این مراسم با تشریح تأثیرگذاری حادثه غدیر در بین مسلمانان و شیعیان به عملکرد کمیته امداد استان اشاره کرد و گفت: کمیته امداد همواره خدمات متنوع وارزشمندی را به جامعه مددجویی ارائه داده است که نمود این خدمات در جامعه بسیار مشهود است.

وی افزود: ارائه خدمات اقتصادی و معیشتی به مددجویان در مناسبتهای ملی و مذهبی باعث می شود اینگونه خدمات در ذهن مردم ماندگارتر باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !